Schuldenstand

Started by immy, Dec 27, 2013, 03:36 PM

Previous topic - Next topic

Robin Hood

Wat een fijn gevoel hè Immy dat jullie er bijna zijn. Deze levensles is onbetaalbaar en neem je maar mooi mee in je rugzak.

hoopvol

@Immy, wat kunnen jullie oprecht trots op jezelf zijn, een hele dikke welverdiende pluim!
Zojuist je verhaal gelezen en wat hebben jullie veel bereikt in een korte tijd. 2015 gaat echt een fantastisch jaar voor jullie worden.

tuthola

Top gedaan Immy, zou inderdaad mooi zijn als je straks een spaarpot hebt voor tegenvaller, zoals gezegd vergeet niet om af en toe de touwtjes te laten vieren om te genieten van het leven, jullie hebben het verdient.

Bloem2

Geweldig vooruitzicht Immy, Gefeliciteerd!
Jullie gaan dansend het nieuwe jaar in.

Chrissie

Op naar de laatste loodjes, goed gedaan ben trots op je!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

An0niempje

Succes met de laatste loodjes, je beginverhaal nooit kunnen lezen, omdat niet het hele verhaal meer op het forum staat, maar het belangrijkste nu is, dat jullie er bijna zijn ;)

En dan idd genieten van het leven en daarnaast je best doen om voldoende te sparen :)

immy

Ik kan met enige trots melden dat vorige week het overzicht van onze schuld binnenkwam. Het doorlopend krediet staat op 0 !!!! euro!!!
Natuurlijk ontvang ik nu gelijk allemaal post dat we extra geld op kunnen nemen van het krediet en overal staat groot vermeld dat het beschikbaar bedrag 15.000 euro is... Nee, we gaan geen geld opnemen, en het is niet beschikbaar. Ik heb heel veel aan het forum en alle verhalen gehad. Bedankt daarvoor.
We gaan op dezelfde weg verder nu. De enige schuld die we nog hebben is van de hypotheek die gedeeltelijk onder water staat. Ons plan is nu om onze afloscapaciteit te gebruiken voor een buffer, onderhoud en aflossen van het hypotheekdeel wat onder water staat. Alle extra's worden in  3 gedeeld voor deze doelen. Zo hopen we straks in een gezonde financiële situatie te komen.

Joy2014

Oh wow toppie!!! Gefeliciteerd! :)
Wat heerlijk! Wat een fijn gevoel, geniet ervan!

tuthola

Gefeliciteerd Immy met deze mijlpaal :-)

Robin Hood

Gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!!!

burningspirit

Hier krijg ik dus eerst even kippenvel van en daarna tranen in mn ogen...
geweldig Immy ... echt GEWELDIG !
de aanhouder wint, dat moge duidelijk zijn
GEFELICITEERD
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)