wsnp en scholing

Started by chapter, Dec 24, 2013, 06:11 PM

Previous topic - Next topic

chapter

Hoi
iemand hier ervaring mee
Ik werk in de gehandicaptenzorg maar nu het er zo rommelt aanvraag gedaan bij mijn werkgever voor een scholingscontract naar niveau 4.
Deze is gehonoreerd en heb 2 keuzes beginnen in 2015 en vergoed krijgen in 2015 of starten in 2014 en vergoeding krijgen in 2015 vanwege dat scholingsbudget al is vergeven.
Gebeurd het wel eens als zwart op wit staat dat het vergoed wordt in duur van wsnp het uit boedel kan of moet ik het dan zelf betalen rond de 800 euro

Ik heb er nu een 0 uur contract aangezien ik al sinds juni minimaal 70 euro per maand er werk gevraagd voor een uren contract dit was tip van collega
weet niet of dat klopt maar dan heb je in ieder geval meer basis als een 0 uur contract

chapter

het wordt niet uit de boedel gehaald.
Nu zou ik 25% zelf moeten betalen maar vorige week werd ik gebeld dat scholingscontract niet gunstig was en ze mij de bbl laten doen dan kom ik minimaal 24 uur op contract voor dat jaar en zijn alle kosten van school boeken etc voor de organisatie en krijg ook nog eens 3 uur van lesdag vergoed.
Erg fijn dat ze zo goed meedenken.
Bwv is akkoord met deze opzet en mag de scholing gaan doen per september

tuthola

Geweldig nieuws chapter dat 24 uurs contract heb je dan mooi in je zak voor 1 jaar  ;D