Supermarkt de Lidl

Started by tuthola, Dec 24, 2013, 10:57 AM

Previous topic - Next topic

tuthola

Knibbel

Jammer voor mij dat Den Haag veel te ver reizen is..... Zou daar wel eens willen gaan eten, een complete maaltijd met drankje voor 5 euro!!
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

tuthola

Zo dacht ik ook Knibbel, ben wel benieuwd wat voor soort mensen hier op afkomen m.a.w. of de echte arme mensen hier naar toe gaan.

Knibbel

Kun je dat controleren denk je, welke mensen daar op af komen? Ben bang van niet, mits je met bontjas en juwelen om aan de deur staat, dan is het wel duidelijk. Verwacht dus dat ook niet-armen en studenten, die van thuis uit financieel wat beter bedeeld zijn, hier ook zullen komen eten....

Bij onze Ikea krijg je ook een behoorlijke vol bord voor relatief weinig geld, het restaurant is dan ook altijd bom en bomvol met jongeren, ouderen, gezinnen. En ik weet zeker dat meer dan de helft hiervan weinig te spenderen hebben, want anders ga je niet met je hele gezin in een bomvol restaurant zitten. Vooral in vakantietijd zie je veel grote gezinnen, waarvan de ouders de kids een plezier willen doen door 'uit eten te gaan'. Alleen, je ziet dit niet aan hun uiterlijk......
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Buster

Brutalen hebben de halve wereld, dus ja, er zullen ook best mensen op af komen die de dag erna uit eten gaan voor de volle mep.

Ik ben ontzettend blij dat er een plek is waar er goed en lekker voedsel wordt bereid, met alles erop en eraan. Voor weinig. Laat er van de 50 mensen die een maaltijd genieten er 10 tussen zitten die wel meer te besteden hebben, nou en? Dat betekent nog altijd dat 40 mensen een onvergetelijke avond hebben.

Buster

Proest, maar de kunnen aan de deur natuurlijk ook een bordje hangen met de tekst;

"Alleen toegang op vertoon van een executoriale titel,..."

tuthola

Haha zoiets bedacht ik me ook.

gewoon

Altijd al gedacht, dat je geen droogbrood verdiend als deurwaarder, gaat er storm lopen.

burningspirit

Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)