Feestdagen

Started by Kaatje, Dec 22, 2013, 10:50 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Ik wil iedereen hele fijne feestdagen toewensen.
Geniet er van en maak er bijzondere dagen van samen met je dierbaren!

Be

Kaatje, voor jou - en alle anderen op dit forum - ook de allerbeste wensen voor 2014 en maak er gezellige kerstdagen van!

peter

Ik wens ook iedereen een fijne kerst toe!!
Peter
Administrator Forum

flits

langs deze weg wens ik iedereen hier ook fijne feestdagen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Knibbel

Lieve allemaal, Kerstmis 2013 heeft voor mij een heel speciale plek in mijn hart. Dit is het moment dat ik besef hoe blij en dankbaar ik ben jullie allemaal te hebben leren kennen via dit forum. Hier mag en kan je jezelf zijn, samen huilen samen lachen, het voelt aan als een grote familie.

Ik wens jullie dan ook allemaal vanuit mijn hart hele fijne feestdagen toe, dat deze dagen warmte en geluk moge brengen, dat alle zorgen even vergeten kunnen worden......

http://youtu.be/rHodUyRTFms
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

JohnD

Iedereen hele fijne feestdagen toegewenst en alvast een gezond, gelukkig en bijzonder 2014 :)

tuthola

Van mij ook allemaal fijne feestdagen en wil iedereen van dit forum  bedanken voor hun steun tijdens mijn ups en downs van het afgelopen jaar. Ook al  heb ik nu geen schulden meer geeft dit forum moed om uit de schulden te blijven en zodoende grip blijven hebben op mijn uitgaves.

Boeddha

Lieve mede-forummers,

Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en ik sluit mij helemaal aan bij de woorden van Knibbel. Dit forum is een warm bad voor vele mensen en zeker ook voor mij!

Vanaf februari 2012 'zwerf' ik hier rond en wat heb ik veel gehad aan jullie advies, steun en felicitaties toen ik eindelijk in de WSNP terecht kwam!
Op naar een super 2014 voor een ieder. En dat voor een ieder 2014 een jaar gaat worden waar de schulden minder worden!
Be strong, have faith!

Weegschaaltje

Ook van mij voor iedereen hele fijne feestdagen. Voor 2014 minder geldzorgen als t afgelopenn jaar. Dankzij dit forum, alle tips die ik heb gekregen is mijn schuldenlast iig gedaald met bijna 4000,- euro.

Robin Hood

Ik wens jullie allemaal hele fijne dagen toe en een gezond en gelukkig 2014!!

Ik lees altijd (eigenlijk elke dag wel) jullie verhalen/tips/opbeurende woorden en kan eerlijk waar zeggen dat ik hier veel aan heb. Dank hiervoor...

"elke minuut die je besteed aan het verleden, is een minuut minder voor het heden"

Chrissie

Lieve Allemaal,

Wens iedereen een hele fijne dagen en een gezond 2014 toe.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Lieve allemaal,

Ook van ons de allerbeste wensen voor het komende jaar.
Met nog meer kennis, nog meer kracht en nog meer blik op de toekomst!
En elke dag genietend van allerlei moois dat het leven biedt.

Proost ;)

chapter

Ook namens mij heel fijne dagen met elkaar
In wens jullie een schuldenvrije toekomst en dat we kunnen voortgaan op de huidige weg daar naartoe

Libra

Lieve mensen,

Nu het einde van 2013 nadert, kunnen we samen terugkijken op een veelbewogen jaar met dankbaarheid voor de vele mooie momenten die we samen beleefd hebben.
Een jaar waarin we elkaar niet alleen tot steun geweest zijn, maar ook een jaar waarin we weer heel veel van elkaar hebben mogen leren.

Mijn wens voor 2014 is dan ook dat we dit mogen blijven doen.
Elkaar weer bijstaan in momenten van verdriet en vertwijfeling, elkaar helpen met de kennis die we opgedaan hebben, maar bovenal dat we weer vele mijlpalen, overwinningen en geluksmomenten met elkaar mogen delen.

Ik voel me een bevoorrecht mens dat ik deel mag uitmaken van dit forum, ons "dorp".

Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen met heel veel warmte en liefde van allen die jullie dierbaar zijn!