Brief van deurwaarder over nooit gemaakte schuld

Started by Mokum85, Dec 16, 2013, 08:29 AM

Previous topic - Next topic

Buster

Nou, dan ben ik benieuwd of ze met bewijzen komen.

Elam

Vreemde zaak, het is inderdaad een monopoly in Nederland als het gaat om de kabelaanbieders Ziggo of UPC.
Maar dat heeft niets met je adres te maken maar met je woonplaats.

'UPC biedt de diensten en producten aan via kabelnetten in (delen van) Noord- en Zuid-Holland, Friesland, Gelderland, Flevoland en Noord-Brabant'. Zo staat het omschreven op Wikipedia.

Als je al jarenlang gebruik kunt of kon maken van UPC, ook op je oude adres, is het niet mogelijk om bijv. over te stappen naar Ziggo of andersom.
Ik heb allang geen kabel meer omdat ik never nooit meer iets van Ziggo afneem, maar inderdaad niet naar UPC kan overstappen door dit monopoly

Ik behandel goed wie goed is.
Ik behandel ook goed wie niet goed is, want zo bereik je de goedheid.
Ik ben eerlijk tegen wie eerlijk is.
Ik ben ook eerlijk tegen wie niet eerlijk is, want zo bereik je de eerlijkheid.
Lao Tse

Buster

Mokum85

Ik laat het hier weten als ik iets nieuws heb

Mokum85

Blijkbaar ben ik niet de enige die probleem met Ziggo (Multikabel) heeft (had).
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71705

Had trouwens mijn rekening afschriften van 2008 erbij gehaald en Multikabel had destijds bedragen van mij rekening ge?incasseerd, dat deed ik gelijk storneren en na paar maanden had ik een incasso blokkade aangevraagd.

Multikabel was dus Ziggo eerst dus vandaar dit gezeik met Ziggo. Wel heel bijdehand dat ze nu een incasso inschakelen omdat ze mijn geld destijds niet van mijn rekening konden stelen :|

Buster

Hmm,.. heeft de bank dan een fout gemaakt of heb je ergens toch een keer toestemming gegeven voor een automatische incasso?

Dick

Quote from: Mokum85 on Dec 18, 2013, 07:30 PM
Blijkbaar ben ik niet de enige die probleem met Ziggo (Multikabel) heeft (had).
https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=71705

Had trouwens mijn rekening afschriften van 2008 erbij gehaald en Multikabel had destijds bedragen van mij rekening ge?incasseerd, dat deed ik gelijk storneren en na paar maanden had ik een incasso blokkade aangevraagd.

Multikabel was dus Ziggo eerst dus vandaar dit gezeik met Ziggo. Wel heel bijdehand dat ze nu een incasso inschakelen omdat ze mijn geld destijds niet van mijn rekening konden stelen :|

Zijn deze afschrijvingen en storneringen ouder dan 5 jaar?
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Mokum85

Ze zijn van een periode van jan 2008 tot juni 2008.

Ik heb echt sterk het vermoeden dat ze dit telefonisch hebben geflikt toen, mij om toestemming vragen voor eenmalige verzendkosten voor een gewonnen puzzelpakket en dan ineens een heb ik een Multikabel abonnement :|

Het mooiste is dus wat Elam al zij dat Je geen Ziggo kan hebben als je UPC hebt en visa versa. Dit houd dus in dat ik of wie dan ook geen abonnement op mijn naam en destijds mijn adres heeft kunnen afsluiten.

Hoe dan ook heb ik LAVG een aangetekende brief gestuurd met daarin de vraag naar documentatie.

Mokum85

Het is dus nu ongeveer 2 weken geleden dat ik ze een brief heb gestuurd en heb nog niks van ze vernomen.