calculator

Started by chapter, Dec 13, 2013, 08:45 PM

Previous topic - Next topic

chapter

top zal is gaan rekenen en maandag bwv een mail sturen met verzoek tot herberekening

Boeddha

Ik heb vandaag ook contact gehad met mijn BWV. De normale gang van zaken is (volgens mijn BWV) dat de VTLB pas herberekend wordt bij je halfjaarlijkse controle. of er moeten enorme veranderingen zijn in inkomsten.

Voor mij betekent dat, dat ik nog even geduld moet hebben tot april. (wel jammer want volgens de nieuwe calculator zal ik er ruim 120 euro op vooruit gaan en dan heb ik precies alles ingevuld zoals mijn BWV dat had gedaan met de huidige berekening)
Be strong, have faith!

tuthola

VTLB pas herberekend wordt bij je halfjaarlijkse controle. of er moeten enorme veranderingen zijn in inkomsten.

Klopt boeddha zo werd het bij mij toen ook gedaan....wel balen voor je omdat jij er juist op voorruit gaat.

Boeddha

Ik heb een verzoek ingediend bij mijn BWV om een herziening, omdat ik geen zorgtoeslag meer krijg en mijn zorgpolis duurder is geworden. En ik er dus op inlever de aankomende maanden! (volgens de huidige VTLB).

Nou ja, niet geschoten is altijd mis :D
Be strong, have faith!

chapter

hoi boeddha
Klopt ik had gisteren gebeld hoe en wat en toen vertelde ze dat ook dat het in maart ongeveer zal zijn.
ze gaf wel aan dat het dan met terugwerkende kracht uit boedel terug kwam.
voor mij ook zo n 150 euro meer per maand maar kan dat momenteel wel missen.
Hou met vtlb best wel een aardige reserve over