Gezocht: jongeren (18-25) met hoge schulden

Started by Lisa, Dec 09, 2013, 02:24 PM

Previous topic - Next topic

Lisa

Beste mensen,

Voor een nieuw televisieprogramma ben ik op zoek naar jongeren met zeer hoge schulden.

Het programma moet inhoudelijk nog vormgegeven worden, maar het is de bedoeling dat het een constructief programma wordt waarin jongeren, die zelf niet meer weten hoe ze hun leven weer op orde moeten krijgen, door een aantal deskundigen op het gebied van financien goed en snel weer in het zadel worden geholpen.

Wie interesse heeft of meer inhoudelijke informatie wil kan contact opnemen met:

Verwijderd door moderator i.v.m. het overtreden van de forumregels

Kaatje

Alweer een oproep om ergens aan mee te doen.

jowie46

@Kaatje

Ik wilde het nou net niet plaatsen maar dit is een verkaapte reclame zet hier.
En totaal niet bedoelt om via deze weg reclame erover te maken.
Sterker nog je leest het niet terug wat er dan gebeurt met al die jongeren

Lees ik email adres goed dan zie ik endemol, dat zegt dus al voldoende.

Dick

Uit het forumreglement

Wij willen geen oproepen van studenten, programmamakers en journalisten e.d. die op zoek zijn materiaal voor studie of artikel of documentaire. Dit soort oproepen wordt onmiddellijk aangepast of verwijderd. Als je informatie zoekt, vraag het eerst aan één van de beheerders.

http://www.schulden-vrij.info/index.php/topic,148.0.html

Waarschijnlijk hoor je niets meer van deze Lisa, om dat het een fire and forget message is, m.a.w. ze wil niet deelnemen aan een discussie, maar enkel maar materiaal voor haar programma. Je kan het ook zien als een vorm van SPAM.

Schuldenaren zijn geen materiaal, maar mensen met een schulden probleem. 
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

Lisa

Hoi Dick,

Ik was er niet van op de hoogte dat ik aan iemand toestemming moest vragen voor deze oproep. Sorry als ik iemand heb gepasseerd, dat was zeker niet de bedoeling. Het kopje 'pers en media' heeft me op het verkeerde been gezet, temeer omdat ik dacht dat ik ook andere oproepen zag staan.

Jammer dat je mensen niet zelf laat beslissen of ze willen reageren of niet. Het programma kan jongeren helpen snel en structureel van hun schulden af te komen. Dat is toch iets positiefs? Ik kan me best voorstellen dat iemand de kans om met een schone lei te beginnen graag wil aangrijpen. Televisie is niet altijd slecht en niet iedereen die bij de televisie werkt ziet mensen als "materiaal".

Dat wou ik nog even kwijt... Groet!

peter

Alles staat in het  forum reglement en bij de acceptatie als je, je aanmeldt.

Als er een verzoek komt voor een oproep voor deelname aan iets, overleggen wij eerst met de moderators en een aantal leden.

De veiligheid van het forum, berust op o.a. op anonimiteit.
Peter
Administrator Forum