onderaan de ladder beland

Started by burningspirit, Dec 03, 2013, 02:42 AM

Previous topic - Next topic

gewoon

Ha BS of Thuthola

Iets wat goed helpt zonder de boel te slopen zou je eens moeten proberen met een wijnglas,  met een bodem water, te leren smijten.

En niet zoals je in films ziet dat is niet elegant,  maar hou je arm stil glas bij de hals, en met een snelle polsbeweging pats.

Werkt erg goed kan ik je beloven,  en voor de natuur talenten kun je ook nog een bovenlicht mee schoonmaken,  trekker er over en klaar.

Kun je rustig onder aan de lader blijft staan

burningspirit

Wahahahahaha gewoon  ;D ;D ;D ;D ;D

ik blijf nog even hoor, onderaan de ladder, heeft voordelen ook zo'n soort positie  8)

haahahahahhahahh ik kom echt niet meer bij zeg  :P
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

tuthola

Haha gewoon leuk bedacht grapje :-)

burningspirit

gewoon

tuthola

Chrissie

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

tonnie64

Heel veel succes BS , we denken en duimen voor je xxx

Meelezertje

Een beetje laat. Maar ook van mijn kant veel succes.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Knibbel

Ook ik hou mijn vingers gekruist voor je... Heel, heel veel succes.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

burningspirit

Bedankt allemaal enne ..... Meelezertje ....... precies op het moment dat wij de zaal inliepen stuurde jij je berichtje! Heel bijzonder.
En ...... JAAAAA eindelijk WSNP .
Het gesprek duurde ongeveer een kwartier en de mevrouw deed gelijk uitspraak. Er wordt een bewindvoerder aangewezen die ons gaat bellen. Horen we niks dan mogen we zelf donderdag contact opnemen met de rechtbank.

Eerlijk gezegd weet ik even niet hoe ik me voel.  We zijn nu gaan koffiedrinken bij The Gallery. Van de weeromstuit.

Meelezertje

Vanmorgen vroeg al gezien dat het vandaag DE dag was. Druk: oppas dag. Ik kreeg het ineens 'op mn hart' om toch  snel te laten weten dat ik aan je dacht.
Het zal allemaal wel even moeten bezinken, maar bedenk: over 3 jaar..........................!!
Het zij jullie zo van harte gegund.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

gewoon

Ha wat een geweldig nieuws na zo zo veel tijd eindelijk heel erg gefeliciteerd hoe je het voelt misschien moet het nog indalen en voel je een beetje leeg de spanning is weg toch.

We hadden misschien met het fanfare corps in de straat je moeten opwachten, maar goed.

Dit toch een groot feest waard, je kunt nu eindelijk door gaan op de weg naar een  vrij leven zonder die enorme last van schulden.

tonnie64

proficiat, yesssssssss   ik ben aan het moonwalken nu yippppie wij zijn daar toen ook koffie gaan drinken met chocoladebol erbij