gebed zonder eind

Started by burningspirit, Nov 30, 2013, 04:10 AM

Previous topic - Next topic

jan

QuoteZoals gezegd: ook dit is weer een nieuw begin. Hopelijk van een periode van relatieve rust.

Dit hebben jullie wel verdiend!!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

burningspirit

Ja, rust hebben we zeker wel verdiend. Maar wie niet? Ik sprak gisteren met de jongen die de watermeter bij ons kwam omwisselen voor een nieuwe. Hij had vier jaar een eigen bedrijfje gehad, repareerde auto's. Was net op tijd gestopt en werkt dus nu voor het waterbedrijf.  Zo jong als hij was, begreep hij ons probleem heel goed. Leuk gesprek voor mij maar ook voor hem. Ging blij de deur weer uit, blij met zijn werk, al is het nogal simpel, het geeft hem wat zekerheid. Wenste me sterkte toe. En ik kon er weer een dagje tegen. Denk dat ik zulke momenten de komende tijd zeer ga waarderen en koesteren.

P.S. De jongen was net weer even aan de deur, op zoek naar een bakje dat hij ergens heeft achtergelaten gisteren. Het bakje was 'precies goed' zo een fijn bakje en hij trok er een gezicht bij alsof hij nooit meer zo'n goed bakje zou vinden.... ach gossie, ook het leven als werknemer kent dalletjes  ;D Misschien raar, maar ik vond het leuk om hem weer even te zien, vooral om iets wat zo onbenullig lijkt maar toch zo belangrijk is. Het geeft me het gevoel dat ik een signaal krijg : let op de kleine dingen, die zijn nu extra belangrijk.
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Dick

Ik kan mij jullie gevoel heel goed voorstellen, het voelt alsof jullie bevrijd gaan worden. Op naar een leven zonder zorgen!
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info