kindgebondenbudget correctie

Started by chapter, Nov 21, 2013, 02:32 PM

Previous topic - Next topic

chapter

Hoi
Heeft iemand een idee in mijn vtlb is 124 aan kgb meegerekend.
Alleen heb ik voor november en december geen kgb gehad omdat ik door meer inkomen teveel heb gehad in de maanden ervoor

Moet mijn vtlb worden verhoogd met die 124 euro of is het gewoon pech hebben voor dit jaar

Boeddha

Ik denk dat jouw vtlb aangepast moet worden, omdat ook jouw inkomsten veranderd zijn. Maar ik ben maar een leek nog qua WSNP :-)
Be strong, have faith!

chapter

hoi boeddha
Nee dat niet ik draag alleen meer af dan de 978 per maand als berekend
Mijn bewindvoerder zei
De basis is voor iedereen gelijk met daarboven correcties en dat geeft je vtlb
Als ik dus op bijstandsniveau terecht kom of in inkomen zak zou dit wel geval zijn maar zolang ik mijn inkomen verdien waarmee vtlb is berekend of meer
aangezien ik al ruim meer verdien dan vtlb draag ik al 978 of meer per maand af aan boedel, alleen is met vtlb ook kgb berekend die ik nu niet ontvang omdat verwerking van belasting langer duurde.
Ik heb recht op 300 minder als in januari bekend was

ben dus vooral benieuwd of ik mijn kgb nog krijg vanuit die maandelijkse boedelbijdrage van 978 of dat ik van mijn vtlb het gemis moet opvangen.

in mijn vtlb berekening gekeken en daar staat het wel meegerekend en als ik zelf alles hetzelfde invoer kom ik op vtlb met die 124 erbij dus vandaar mijn vraag

Gelukkig is het maar voor 2 maanden en is inmiddels mijn kinderopvangtoeslag wel gestort dus hoef ik dat niet te blijven voorschieten