aanvullende verzekering en vtlb

Started by chapter, Oct 25, 2013, 02:00 PM

Previous topic - Next topic

chapter

Hoi,
Ik had een vraag als ik recofa juist lees wordt zowel basis premie als aanvullende premie meegenomen klopt dit
volgens bwv komt er geen correctie voor de aanvullende verzekering

tuthola

Hoi chapter ik ben klaar met de WSNP maar er werd bij mij ook geen correctie voor de aanvullende verzekering in het VTLB meegerekend.

chapter

hoi tuthola
Dat is jammer dan :-)
In recofa staat premie inclusief aanvullende dus vandaar dat ik wel dacht dat er een correctie op hoort

Libra

Beste Chapter,

Het antwoord op deze vraag ligt in het feit dat elk schuldenverhaal op zich staat en maatwerk is.
Het VTLB  bestaat uit een standaard minimum bedrag en de correcties/aanvullingen zijn toegespitst op de persoonlijke situatie.
Net zoals elk schuldenverhaal op zichzelf staat, zo staan ook de correcties op zichzelf.
Behalve het wettelijk vastgestelde minimum kan de situatie voor iedereen weer anders zijn.

chapter

kreeg vandaag mail bwv  dat er een normpremie is en alles erboven wordt gecorrigeerd per 1 januari. (herberekening vtlb)
aanvullende verzekering is 1-11 ingegaan dus per 1-1 mij toch maar hoger verzekeren zodat ik geen fysio meer hoef te betalen maar onbeperkt in pakket zit.
Moest begin nieuwe jaar beide polissen basis en aanvullende sturen dan zou het meegenomen worden in de berekening.