Paarse magnolia en 2 buxussen

Started by Boeddha, Oct 19, 2013, 12:16 PM

Previous topic - Next topic

Boeddha

Omdat mijn tuin aangepakt gaat worden door de woningbouw, kan per direct een grote mooie paarse magnolia, 1'90 cm hoog en 2 buxussen uit mijn tuin gehaald worden.
Wel zelf verwijderen en schep meenemen.
Het liefst dit weekend nog  :) (regio 078)

Be strong, have faith!

gewoon

hoi een magnolia laat zich moeilijk verplanten en het is nu niet de tijd voor en die buxus dat gaat beter, en daar is het wel juist de tijd voor al was het ook voor deze beter, eerst wortels te trekken door eerder  in het jaar een gedeelte los te steken.

Heb ik net zitten interneten, moet weer alles weten he

Boeddha

haha dank je wel Gewoon. alleen ze moeten eruit dit weekend. mijn hele tuin gaat 40 cm omhoog (alles in de wijk is verzakt) en ik maar besloten heb om mijn hele tuin te laten veranderen. Ik heb geen groene vingers en het onkruid is vreselijk! dus nude hele tuin dicht bestraat en met leuke potten! veel minder onderhoud!
Be strong, have faith!

Boeddha

oh ps. magnolia gaat over een half uurtje naar een nieuwe tuin verhuizen! Dus alleen nog de 2 buxussen op te halen.
Be strong, have faith!

gewoon

ha hoop dat je magnolia plechtig hebt uit gezwaaid, gaat wel een plant een pikante geschieden heen, zij komt van voor de tijd van de bloemtjes en bijtjes, is een oerplant die uit de tijd komt voor de bijtjes

De tijd van de kevertjes van daar de stevige bloemen moet je maar tegen kunnen

:) :).

Boeddha

Alles is vergeven via de weggeefhoek op Facebook.

gesloten dus.
Be strong, have faith!