bestolen!

Started by Lizayra, Oct 18, 2013, 07:00 PM

Previous topic - Next topic

Lizayra

Twee maanden geleden kreeg mijn man een envelop met daarin 1200 euro, als slotuitdeling van de erfenis van zijn ouders. Zijn zus had dit geregeld, en het geld hadden we weggestopt om er (morgen) een autootje van te gaan kopen.
Afgelopen maandag had mijn man er nog 20 euro bij gedaan, we hadden er af en toe wat uitgehaa ld en weer teruggestopt en er moest nog 1160 euro in zitten.
Vanmorgen wilde ik het geld pakken en de envelop bleek leeg te zijn.
Man meteen gebeld en die kwam meteen naar huis, na zoeken bleken er ook 2 ringen en een horloge weg te zijn (ook uit de erfenis). Verder wat gereedschap uit de garage.
Politie erbij gehaald, dit was dus insluiping geweest. Volgende week komt de expert van de verzekering en dan maar hopen dat we nog iets vergoed krijgen.
Ik heb de halve dag lopen janken om zoveel oneerlijkheid. Konden ze geen rijkere mensen vinden om te bestelen?

Buster

Och hemel,...

Lizayra, wat ontzettend oneerlijk!

Hier is virtueel een dikke knuffel.
Bah!

Boeddha

Wat enorm erg! Werkelijk even geen woorden voor!

Hadden jullie geen braaksporen? Geen spullen die overhoo gehaald waren?
Als dat niet het geval is, riekt het naar een bekende die wist waar de spullen lagen.

Ik ga duimen dat de expert jullie de schade vergoeden, al is de emotionele schade niet te vergoeden!
Be strong, have faith!

gewoon

Wat erg voor jullie en weet hoe het voelt de onmacht de leegte ben helaas lot genoot en hoop dat je snel weer veilig kunt voelen in je eigen huis, en dit verwerken mag.

Ongeveer niets is erger als je bijna niets hebt, en dat word je ook afgenomen heel veel sterkte

Lizayra

Braaksporen waren er niet, door de herfstvakantie waren er altijd wel wat kinderen thuis en wij aan het werk dus de poort en achterdeur zaten niet op slot. En tja, een boven computerende puber hoort niets van wat er beneden gebeurt ( nog niet eens wat er om hen heen gebeurt).

Knibbel

O wat erg voor jullie. Ik hoop ook van harte voor jullie dat je alles van de verzekering krijgt. vergoed. Is natuurlijk extra zuur omdat je het geld zo hard nodig had voor een andere auto. Ook emotioneel heeft dit natuurlijk een behoorlijke impact voor jullie. Is jullie puber ook al een beetje over de schrik heen? Lijkt me voor hem of haar ook een nare ervaring, zit je boven achter de computer terwijl ze beneden door je huis lopen te sluipen. Heb helaas als kind ook de ervaring van een inbraak meegemaakt, heb hier heel lang last van gehad. Veel sterkte.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Temudjin

Wat een sneu verhaal..ik begrijp jouw verdriet heel erg..kan me niet voorstellen zoiets !!
Ik snap ook dat er een nasleepgevoel is en dat die nasleepgevoel erg sterk aanwezig zal zijn..je zal wel beter oppassen nu etc.

Maja ik vind dat als je verzekert bent je alles vergoed moet/hoort te krijgen. Ik kan alleen duimen voor je !

Dikke knuffel !! en jah echt klote gewoon dat het jou en jouw man overkomt.. ongelooflijk frustrerend dit !!

Libra

Hemellief Lizayra!! :'(
Ik lees jouw bericht net pas.
Wat ontzettend naar en verdrietig!

Ik hoop van harte dat er iets positiefs uitgekomen is na het bezoek van de expert!!

Sterkte!!

Lizayra

Dank jullie wel! Expert verzocht om foto's van diverse dingen die weg waren, verder moest er een verklaring van de schoonzus komen omdat zij het geld gegeven had aan mijn man, en het politierapport van de aangifte erbij. Dit alles hebben we opgestuurd en nu is het maar afwachten verder. Ik hoop dat we er een beetje goed uitspringen zo, en toch voor de winter over een autootje kunnen beschikken.