Vragenlijst NIBUD

Started by peter, Sep 25, 2013, 02:17 PM

Previous topic - Next topic

peter

Hier is een anonieme vragenlijst van het NIBUD. Het staat jullie vrij om deze in te vullen. Door deze lijst in te vullen help je anderen mensen in de (schuld)problemen.

Momenteel zijn wij bezig met een onderzoek over hoe mensen omgaan met geld. Wij vinden het belangrijk dat ook mensen met betalingsachterstanden deelnemen aan dit onderzoek. De informatie uit het onderzoek kunnen we gebruiken om mensen met schulden beter te helpen door bijvoorbeeld onze voorlichtingen over schulden zo goed mogelijk te laten aansluiten bij deze groep. Mijn vraag is dan ook of wij op dit forum een linkje naar de vragenlijst mogen plaatsen. Mochten jullie zelf eerst een kijkje willen nemen voordat jullie het onderzoek plaatsen, dan is dit de link: http://nibud.survey.netq.nl/nq.cfm?q=8e97f3d3-f941-4e88-bacd-d2691c0fc800

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Minou van der Werf
Junior Onderzoeker
Nibud, Utrecht
Peter
Administrator Forum

sacredfour

Net afgerond! Kost je wel ongeveer 30minuten.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Chrissie

Fijn dat je dat verteld Sacredfour dan vul ik hem morgen in.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

tuthola

Be

gedaan. Kon met sommige antwoorden niet helemaal uit de voeten

Boeddha

Be strong, have faith!

flits

ik heb hem ook maar ingevuld
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

ik sluit me bij jullie aan, ook ingevuld en inderdaad ik had ook meer tijd nodig dus ik ben blij dat sacredfour het vermeldt had.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Ja, heb de vragenlijst ook ingevuld.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron