Iedereen levert volgend jaar in

Started by jan, Sep 14, 2013, 02:03 PM

Previous topic - Next topic

Buster

De grote makke van leven met schulden; leven onder bijstandsniveau maar aangeslagen worden voor vol,...

gewoon

Hoi ook de VVD er en PvdA stemmers zijn het er overeens dat dit de economie kapot bezuinigen is.

Het is dan ook geboren zoals altijd door hebzucht, we zaten met de huizenbubbel en daardoor kon opeens een partij die max 10 zetels zou moeten hebben, door trekken naar de grootste partij in de hoop dat de op de pof opgemaakte overwaarde, door de volgde generatie betaald zou worden.

Slogan..... niet door schuiven maar aanpakken....VVD... wees een schurk en gezult regeren, is mijn beleving.

We moeten veel meer letten op Duitsland en zorgen dat we de aansluiting niet verliezen, we zijn weer de grootste doorvoerhaven door de tweede Maasvlakte en bedienen 200 miljoen mensen, samen met Duitsland moeten wij een debiteuren land zien te blijven, en niet stil komen te vallen je schuift zomaar door naar een crediteuren land.

Heb van de week wat bijzonders gezien wat er gebeurd als Duitsland uit de Euro zou stappen dan heeft iedereen weer werk in zuid Europa de munt eenheid zakt naar E 0,30 voor de zuidelijke landen en die van Duitsland naar E 2,35 zodat de economie zich kan herstellen in heel Europa.

Die Euro is de volgende zeepbel als die eindelijk spat, krijgt iedereen weer een eerlijke toekomst in Europa en wij Nederlanders zijn weer schat hemeltje rijk, en  doen goede zaken met Duitsland.

Voor nu is het. als je met een lege tank in de sahara staat, zou in de schaduw gaan zitten, volgooien met zand  kan maar daar droog ik van uit, tenzij het mij niet ver rutte kan natuurlijk.

Gewoon