Hulp gezocht.....

Started by Daan, Sep 10, 2013, 01:56 AM

Previous topic - Next topic

Daan

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Dancing Time!!!!!!!!!!!!!

Ik heb vorige week mijn woning verkocht. Banken zijn akkoord met de prijs en de bedenktijd voor de kopers is nu om!

Op naar de volgende stappen!

Buster

tuthola

GEFELICITEERD en dat er maar snel schot in de overige zaken komt nu..... :-)

Boeddha

wat enorm goed Daan!! idd dansje waard!!

Be strong, have faith!

JohnD

Gefeliciteerd, dat is nog eens goed nieuws! :D

Op naar de volgende ronde...

Chrissie

Super dit nieuws!
Die andere stappen gaan jouw ook lukken, let maar op ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Sluit mij helemaal aan bij mijn voorgangers. Wat een geweldig nieuws Daan. Super!!

En nu de volgende stap.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Geweldig Daan, van harte gefeliciteerd!!!

En ik had het je toch al eerder gezegd?!........, KOMT WEL GOED, SCHATJE......!!! ;) ;D

En ja! Deze keer in hoofdletters!!!
;D ;D

Daan

Excuses dat ik even niets meer van me heb laten horen, maar hier ben ik dan weer even met een goed nieuws update!

Na wat strubbelingen, woning verkocht op 6 december!
Nu nog in afwachting van voorstellen van de bank.
Afspraak met SHV staat gepland.

Intussen verhuisd.
Tijdelijk woon ik nu in een bedrijfsruimte zonder douche, maar kan overal terecht hiervoor.
En morgenochtend ga ik de sleutel ontvangen van mijn sociale huurwoning, een erg leuk appartement!

En nu komt de klapper.......: vanmiddag na praten als Brugman, op grond van een uitzonderingsregel van mijn gemeente een ruime vergoeding gekregen voor de inrichtingskosten die ik niet hoef terug te betalen!!!

Het belangrijkste argument wat veel sympathie heeft gewekt bij de medewerker van bijzonder bijstand is het feit dat ik veel initiatief heb genomen en mezelf al op een budget heb gesteld sinds mijn ontslag in april. Dat ik het voor elkaar heb gekregen voelt voor mij minstens zo goed als het pure geld.

Ik ga dus vanaf morgen even druk bezig zijn met schilderen en behangen. Nog even niet zoveel tijd dus, solliciteren en zo hoort er ook nog bij. Maar ik ga jullie zeker op de hoogte houden hoe mijn afwikkeling met de banken gaat verlopen, betreffende het afwikkelen van de restschulden. Ik zal zeker ook nog wel jullie adviezen kunnen gebruiken in dat proces.

Voor nu ff genieten!!! Wordt vervolgd......

Chrissie

Dit zijn nog eens geweldige berichten Daan en dat vlak voor het nieuwe jaar ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Boeddha

Jeetje Daan! Dit zijn nog eens fijne berichten!

Van harte gefeliciteerd! 2014 gaat een topjaar worden voor je!

Be strong, have faith!

Libra

Lieve Daan, ik ben heel superblij voor je!!!!!!
Wat een fantastische berichten!!

Hoewel ik me steeds afvroeg hoe de zaken er nu bij je voorstonden en eigenlijk bij je wilde informeren, dacht ik tegelijkertijd steeds: "geen nieuws, is goed nieuws"....... :P

Bij deze dus: mega polonaise voor jou!!!!

gardaman

Knibbel

Daan, ook van mij super dit bericht. Een geweldig goed begin om het nieuwe jaar in te gaan!!

Proficiat......
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Buster

Quote from: Daan on Dec 17, 2013, 11:57 PM
Het belangrijkste argument wat veel sympathie heeft gewekt bij de medewerker van bijzonder bijstand is het feit dat ik veel initiatief heb genomen en mezelf al op een budget heb gesteld sinds mijn ontslag in april. Dat ik het voor elkaar heb gekregen voelt voor mij minstens zo goed als het pure geld.

:D :D :D

Die mag je in je zak steken!
Echt super gefeliciteerd, ik hoop dat het het begin van vele lichtpunten mogen zijn.

DANSJE!!!!!!