Het einde is daar eindelijk + Schuldenstand = 0,0 !

Started by gardaman, Sep 03, 2013, 01:14 PM

Previous topic - Next topic

Stomstom

Goed gedaan zeg.
Hopelijk kun je in de toekomst weer iets gaan doen waar je hart ook ligt.

Hebben jullie nu wel genoeg ruimte elke maand? Of is het erg krap?

Libra

Ik heb je verhaal met open mond zitten lezen Gardaman.
Wat een wereldprestatie!!!

Heel veel respect en een hele diepe buiging voor jou en jouw vrouw!!

Jouw verhaal geeft anderen de moed om hun schulden aan te pakken en een begin te maken om hun eigen leven weer op orde te brengen.
Omdat je hiermee het levende bewijs levert dat het te doen is en dat er altijd hoop is!

Heel verstandig om op dit moment "te blijven zitten waar je zit"!!
Kijk, garanties krijgen we nooit in het leven (behalve dat we ooit eens een keer allemaal dood gaan ;)), maar op dit moment een vaste baan te hebben met een goed salaris, is voor jullie de zekerheid dat het einde van de tunnel binnen een jaar van nu bereikt kan worden.
En dat jullie dus nog binnen een jaar een hele mooie, nieuwe start kunnen maken met een fijne en schuldenvrije toekomst.

Laat het ons tegen die tijd zeker even weten, want je krijgt dan van het forum een heel kostbaar certificaat en een vermelding in, wat ik toch wel vind, de eregalerij! ;D

En in de tussentijd, voel je vrij om hier te blijven schrijven en delen.
Want dat is een super stimulans voor degenen die nog volop bezig zijn.

gardaman

Zo weer een update.
Einde van de maand dus weer betalingen gedaan.

Restschuld hypotheek : 3677,-      350p.m (in december klaar, door betaling van dertiende maand.)
Lening                       : 4312,-      300p.m
Zorg                          :   99,-        nog 1 x

Als alles goed verloopt nog maar 8 maandjes. Allebei onze 13e maand en ons vakantiegeld gebruiken en dan is het weg.
Ben d'r zo klaar mee pfff.

gardaman

Gisteren alle schulden bij elkaar opgeteld . Tjonge wat een bedrag.
Wat is er allemaal mis gegaan vraag je je dan af.

Totaal was: 64.784,68  :o

Totaal nu:     8.088+ een paar cent.

Afgelost plusminus : 56.696 euro. :D

Boeddha

Enorme prestatie! Het aftellen is begonnen!

Succes met de laatste loodjes!
Be strong, have faith!

moederbeest4

wow wat goed!!!! Echt je mag trots zijn op jezelf en je partner.
Deze topic geeft hoop aan anderen!!!

gardaman

Zo weer ff 750 euro aan schulden afgelost. Einde komt snel dichterbij.
Ik wordt alsmaar vrolijker en vrolijker ;D.

Restschuld hypotheek : 3327,-      350p.m (in december klaar, door betaling van dertiende maand.)

Lening                       : 4011,-      300p.m (in mei 2014 klaar, door betaling vakantiegeld.)

Zorg                          : Klaar

Nog 7 maandjes te gaan.

Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je bent afgemeld bij het CVZ ?.
Hoop dat ik volgende maand weer mijn normale premie heb zonder die 60 euries boete erop.

Buster

Wauw Gardaman, dat zijn nog eens berichten!

De zorgverzekering is degene die je afmeld bij het CVZ en dat doen ze meestal zodra de achterstand is ingelopen. Als je klaar bent met inlopen en ze hebben je nog niet afgemeld, neem dan even contact op met de zorgverzekeraar om te vragen hoe het zit.

Chrissie

Wauw Gardaman, jij bent super bezig, toppie hoor! succes met de laatste loodjes zet hem op je kunt het!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Een hele diepe, respectvolle buiging van mijn kant!!
Wat hebben jullie dat fantastisch gedaan en doen jullie nog steeds!

Die laatste loodjes?
Ja, die zijn inderdaad altijd het zwaarst, maar ook dit gaat jullie lukken.

Heel veel succes nog even!

gardaman

Zooooo , weer ff een update van mijn kant.

Het feest kan beginnen want de knaken zijn binnen jalalalalalaaaa. ( geintje ).

Het salaris van mij en mijn vrouw + onze 13e maanden zijn binnen dus hebben we de restschuld hypotheek in 1 keer afbetaald . Was een bedrag van 2995 euro . heerlijk !!!!!. Scheelt ons 350 euro in de maand. We hebben besloten dit bedrag niet te gebruiken om de lening sneller af te lossen maar gewoon wat meer ruimte te hebben in de maand. We leven al jaren van 70 euro per week zonder enige buffer. De lening lossen we in mei helemaal af met ons vakantiegeld en daarna zijn we eindelijk schuldenvrij .   ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Schuldenstand nu is nog maar....

Lening                       : 3640,88      300p.m (in mei 2014 klaar, door betaling vakantiegeld.)

Zo fijn om eindelijk lucht te hebben .

Nog een klein half jaartje maar  ;)

gardaman

Thanx Chapter!. We zijn zeer trots op onze prestatie tot nu toe. Het is de afgelopen jaren zo zwaar geweest pfff niet normaal. Maar je weet waarvoor je doet.

Nog wat leuks trouwens... kreeg net een kerstkaart in de brievenbus van de schuldeiser waar de lening nog bij loopt haha. Grappig een deurwaarder die kerstkaartjes stuurt  ;D

Libra

WOW!!!!!! SUPER Gardaman!!!!!!!!

In hoofdletters, want dit is echt een mega prestatie!!!!

En wat een goed idee om die â,¬ 350,00 die jullie nu over gaan houden in te gaan zetten om wat ruimer te kunnen leven en een buffer op te bouwen.

Het einde komt nu echt met hele grote sprongen in zicht!!
Fantastisch!!

Chrissie

In één woord geweldige gedaan! Toppie Gardaman!!!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.