Gewoon door gaan

Started by gewoon, Aug 30, 2013, 07:16 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Heel veel plezier morgen!!!

Jouw naam die je hier gebruikt klopt van geen kanten je bent namelijk gewoon super bijzonder!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Xdewit

Gewoon, ik vind het een superromantisch verhaal :D
Heel veel plezier en geniet!

Weegschaaltje

Geniet er van morgen. Wij waren er zaterdag. Toen was t niet heel druk. Ook volwassene mogen in de Efteling weer even kind zijn.

gewoon

Ha dank je wel voor de complimenten daar kan ik stil van worden en dat ben ik ook  als het gaat over emoties wat kan een mens veel denken.

Heb een speciale dag gehad en had het goed gemikt met het weer het was een prachtige dag.

Het is niet de ezel geworden daar liepen 50 kinderen dus dat werkte niet maar later bij de watershow was een mooier i moment  :) wat is het heerlijk geluk te zien en te voelen.

Hou ik het even bij  :)

Gewoon

gewoon

Hou ik het even bij  :)

Bedoel ik niet vervelend hoor maar dit was als een droom die uit kwam en houdt mij enorm bezig en merkte dat ik na lange tijd mij gewoon gelukkig voel.

Heb nu problemen zin te hebben te werken het is dat ik lopende afspraken heb, en wel door moet gaan maar het liefste zou ik op vakantie willen gaan of zo.

Heb het zelfde met lezen over schulden hier, omdat er meer is dan geld zorgen natuurlijk en heb dus dat stukje meer, weer gevoelt en herken mij zelf niet in de foto,s was veel jonger namelijk en vrolijker.

Wat een rijkdom vrienden te hebben.

Xdewit

Gewoon, het is toch erg leuk om te lezen dat je je zo lekker voelt! Geeft de burger moed :)

gewoon

Ja het is ook erg fijn om meegemaakt te hebben, en zij is weer goed thuis aangekomen en mij lukt het werken weer normaal vandaag, het leek zonde van de tijd te werken terwijl zij 5 kilometer verderop in de stad is waar ik bij wil zijn.

Heb een paar maanden terug nog geschreven dat ik eens op de koffie moet gaan in mijn eigen stad en heb meer gekregen wat ik wenste, of kon hopen, dit is ook uit de schulden komen dat een zeer diepe vriendschap toch sterker is, dan gedwongen door geld zorgen ooit afscheid genomen te hebben.

Maar goed terug op de wereld, ben met mijn werk bezig met een 20 jaar lange wens van een mevrouw die nog maar enkele maanden heeft,  en ga er weer voor,  iets te kunnen zijn voor een ander.

Zal ook bijzonder zijn, iedere dag is een dag waarop je het verschil mag zijn.

gewoon

Weetje wat ik schrijf over mijn werk,  is eigenlijk werk voor een goede collega van mij,  die zijn zus al 20 jaar laat wachten en er komt niets van,...  dus geef maar hier dan doe ik het wel, was binnen een uur op de stoep bij hem, na dat ik hem  aan de telefoon  had.    ;)

Mannen ....... ( ik ook ) rennen en vliegen voor een ander,  maar als het voor thuis is,  :o

Zo is het ook op gelost,  ga wel mee naar zijn zus,  dat is mij veel waard.

gewoon

Ha ga morgen even naar Tonnie en hoop dat ik er goed aan doe,  heb zo vaak een handje toe gestoken als dit op mijn pad komt,  en weet dat het twee kanten op kan,  en dat is het een steun kan zijn en een verschil en iemand er gelukkig mee is.

Heb genoeg mee gemaakt dat het ook om kan slaan na een tijd, en vragen komen over garantie of zelfs dat er een vergoeding zou zijn gevraagd, wil er daarom 100% niets als tegen prestatie, is belangrijk voor mij, anders werkt niet.

Zal wel goed gaan,  maar weet dat ik een risico neem, en raak niet verbittert als het een keer fout kan gaan, anders gebeurden er nooit mooie dingen.

Ga het wel zien   

Be

Wat ben je toch een kanjer!!!!

Xdewit

Ja, Gewoon, je moet inmiddels je naam aanpassen in Bijzonder :D
Ik weet zeker dat je veel betekent voor je omgeving!

gewoon

Ha Xdewit is weer een na denker of ik veel beteken voor mijn omgeving en dat was ooit zo, maar nu toch jaren minder,  dan ik zou willen door mijn eigen zorgen,  wat echt beperking stelt aan wie ik wil zijn.

Het klopt dan wel,  maar ja voor minder grote omgeving dan  ;)

En dan over mijn werk.

En dat het soms niet altijd goed gaat heb vanmorgen gebeld dat ik klaar ben voor mijn collega zijn zus, krijg ik te horen,.. o mijn zus is al overleden, maar toch bedankt.

Daar sta je dan met je best doen.

gewoon

Wat zij ook alweer, raak niet verbittert als het een keer fout gaat anders gebeuren er nooit mooie dingen

Xdewit

Gewoon, ik denk dat je wel veel voor je omgeving betekent. Ik denk ook dat je dingen geeft die geld niet kunnen kopen en mij persoonlijk, dierbaarder zijn.

Soms kan je niet alles, dat is normaal en soms zijn dingen later klaar dan je zou willen. Het spijt me om te horen van de zus van je collega, maar dat zijn toch dingen die je niet echt in de hand hebt.

Iemand zou als jij in mijn omgeving zou ik als onbetaalbaar beschouwen.

gewoon

Ha Xdewit wat een groot compliment maak jij aan mij,  en wat dat met mij doet,  is enorm.

Met hoeveel plezier ik vanmorgen de deur uit gegaan ben dat is lange tijd niet zo groot geweest.

Dank je wel.

En het is zo dat mijn sociale netwerk dan kleiner is geworden, maar heb daar bij wel bijzondere verhalen  over of mee,  ook in mijn werk kan dat vinden dat stukje meer er zijn, voor andere,  dat compenseert ook.

En van morgen liep ik te ijsberen door het huis,  omdat het nog te vroeg was de deur uit te gaan  :)