Gewoon door gaan

Started by gewoon, Aug 30, 2013, 07:16 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Ha er is weer iets waar ik vrolijk van wordt dat meisje waar ik over schreef is over twee weken in Nederland en er word een verjaardag,s taart gemaakt door haar zus en op die taart zit een logo die ik 14 jaar geleden gemaakt heb.

Ze is toen een kaperszaak begonnen en heb een heel mooie schaar in precies vier stukken gezaagd en daarmee kreeg ik vier letters en kon ik haar naam schrijven  met die schaar .gabi

Weet nog dat haar zus volschoot toen ik die vier kapotte stukjes schaar op een dagboekje legde en zo draaide dat het slanke  letters bleken, ware toverij.

Een tijdloos  juweel met grote waarde

Buster

Wauw,... gefeliciteerd.

Ga je taart eten?

Chrissie

Wat mooi gedaan gewoon, wat creatief super!
Dit zal haar altijd bij blijven!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

gewoon

Echt wel Buster

:)

Heb eens een compliment gemaakt dat ik best wel wat kan, maar dat zij kan lezen en schrijven met een schaar,  voorbij ongeloof.

Antwoord; gewoon als jij dat echt wenst te kunnen dan lukt jou dat ook nog.

:) tijd om het mes in de schaar te zetten dacht ik
:) :)

gewoon

Zo na de zware gesprekken op het forum dan maar weer dit, heb een sms gekregen met een foto van een taart  :)

En of ik morgen een stukje kom eten

En betekend wel veel voor mij

Buster

Dik verdiend! (niet de zware gesprekken, maar de taart bedoel ik,...)

Heel veel plezier met het opeten.

Buster

En? Hoe was de taart?

gewoon

Ja jee soms zou je een maand kunnen vertellen is het toch is het fijner buiten op een bankje te gaan zitten en juist niets zeggen.
Heb haar zus heel erg bedankt voor wat er nu gebeurt is en staat nu hoog op de lijst, in taarten bak land vanwege de manier van een naam schrijven op een taart  :)

Heb al een nieuwe schaar gekocht die aan stukken kan, want de i is verloren gegaan met haren opvegen, weet het nog precies groot deze i moet zijn.

Maar genoeg over een naam,  het is ongelooflijk hoe 14 jaar verdwijnen na een avond samen zijn,  en het goed is,  en geluk blijheid liefde en dankbaarheid alles door elkaar heen,  weer mag zien in haar gezicht.

Heb al een halfjaar wat berichtjes geschreven hoe het mij bezig gehouden heeft, had mij zelf ooit belooft, bij het uit de geld zorgen zijn, naar een water orgel te gaan wat grote indruk heeft gemaakt op mij als kind.

Gaat dus komende week gebeuren, had niet kunnen verzinnen dat dit samen zou zijn.

Ja wel ook met een heerlijk opgeruimd zoontje er bij,  op naar de Efteling, soms word het mij wel heel moeilijk gemaakt een boos oud mannetje worden.

Buster

Wat een ontzettend mooi bericht!
Krijg er kippenvel van,....

Quote from: gewoon on Jul 16, 2014, 06:00 PM
soms word het mij wel heel moeilijk gemaakt een boos oud mannetje worden.

hihi, kan me jou niet voorstellen als oud mannetje.

gewoon

Ik wel hoor als ik het draadje van fox nog eens lees besef ik goed, dat het soms maar een dun draadje is, om er nog wat van te maken.

Maar goed heb nu een andere agenda deze week, om mij daar zorgen over te maken.

Gelukkig

gewoon

En morgen gaat het gebeuren dat ik een duur dagje zal hebben is in jaren niet gebeurd geen uitjes of vakantie,s maar het is zo dankbaar dit nu te kunnen doen.

14 jaar geleden ging het zo onverdiend fout en dat was voor beiden zo, zij heeft keihard gewerkt en veel tegenslagen gehad, en morgen zal het een droomdag voor haar zoon zijn,  er is maar 1 efteling op de wereld, en daar ben ik trots op.

( zou er zo willen werken omdat het niet gaat om geld of rijk zijn maar om dromen en fantasie )

Ga deze 14 jaar hier vaak over geschreven in dit draadje, met veel blije gezichten afsluiten, zus met zoontje gaat ook mee.

Het is nog maar voor paar dagen, en dan is er weer een afscheid, maar hoe anders is het nu.
:) :)

Buster

Heel veel plezier morgen, wat ben je toch ene bijzonder mens!

gewoon

;) Haar zoontje ook, die gaat morgen de zo lang gezochte  i op rapen van de grond bij ezeltje strek je

tuthola

Veel plezier morgen :-)

Boeddha

Altijd lees ik jouw postings met een glimlach op mijn gezicht.

Geniet er van. Wat een geweldige man ben je toch!
Be strong, have faith!