Gewoon door gaan

Started by gewoon, Aug 30, 2013, 07:16 PM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Gewoon, wat lees ik nu voor heerlijke berichten van jou. Wat geweldig dat alles nu gaat lopen zoals jij dat  voor ogen hebt. Het tij is eindelijk gekeerd voor jou. En daar heb jij zelf voor gezorgd, inderdaad geheel jouw eigen verdienste. Ik wens je van harte toe dat het vanaf nu alleen maar beter mag gaan.....

Die deurbel......  en Buster met haar deurbel-bordjes.....  ;D ;D ;D

Heeft mijn man het zich nog niet gek bekeken. Die heeft bij zijn mobieltje voor zijn contacten groepen gemaakt en iedere groep heeft een eigen ringtoon. Hij kan aan het deuntje horen of het familie, vrienden, collega's of zo zijn. Kan hij voor zichzelf uitmaken of het nodig is het gesprek aan te nemen, zegt hij.

Nu weet ik ook waarom hij niet opneemt als ik hem bel (grapje).....  ;)
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Whahahahaha.......

Ik lig hier gevouwen van het lachen!!
;D ;D ;D ;D ;D ;D

Wat een heerlijke berichten van jou, lieve Gewoon!!
Dat geeft de burger weer een heleboel moed!

Quote from: gewoon on Feb 26, 2014, 10:43 PM
Moet aan iets denken, wat de dikke van dalen in mag als spreekwoord, en dan heb ik Libra weer als klankbord denk ik.

Een melk kruk heeft maar 1 poot om op te staan

8)

Deze gaat de Dikke halen toch

Ben erg blij, en tot morgen Gewoon

Nou........die mag van mij zo de dikke van Dalen in hoor!!! ;) ;D ;D ;D ;D

Quote from: gewoon on Feb 26, 2014, 09:13 PM
Ha betekend niet dat ik zomaar weg ben op het forum maar er staat een hoop te veranderen hier bij mij, en hou jullie op de hoogte.

Dat mag ik toch wel hopen, zeg!!!!

Maarruh.....even over die veranderingen??
Je maakt me nu wel heel erg nieuwsgierig.... :P 8)

Heel veel liefs

Buster

Kwam deze tegen en moest gelijk aan je denken.

Vind ons bordje toch leuker :P

tuthola

Ik vind hem leuk Buster..... hahaha

Chrissie

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Quote from: gewoon on Mar 02, 2014, 10:09 PM

Nee liever op bezoek in Rotterdam en nadenken bij wie zal ik eens op de koffie gaan morgen

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ik vraag me af bij welk forumlid Gewoon straks aan de deurbel hangt......... ;) ;D ;D ;D

Oh en Gewoon, 1 keer bellen dan hè en meteen door de brievenbus roepen "Gewoon volk"!!!!!!
;D ;D

gewoon

Hoi 1 van de dingen die ik nu doe, is hier een daar berichtjes die ik geschreven heb verwijderen, of aanpassen, een van de reden is dat mijn humeur sterk vooruit gaat, en ik niet meer achter sommige uitspraken kan staan of mij daar in vinden kan.

Maar belangrijker is dat het mij de laatste 30 jaar niet zo voorspoedig aan het gaan is als nu, en dan kun je denken dat ik dat ook verdient heb, in een zekere zin wel omdat altijd mijn werk door een ringetje te halen is geweest ook in moeilijke tijden, maar.... er ook een groot vertrouwen gegund word door klanten en daar ben ik zeer dankbaar voor, en bedenk mij dat nogal wat berichtjes te open zijn wat informatie.

Dat kan prima gelezen worden door forum leden maar kan het vertrouwen in mij,  beschadigen bij een mee lezende bekende en voel mij daar ongelukkig bij, deze gedachte staat haaks op het gevoel van trots wat ik voor elkaar gekregen heb.

Dus als je hier en daar leest bericht in gekort dan heb ik daar een goede reden voor, sorry voor het ongemak, dat soms een aanpassing tegen komt.

Die bak koffie drinken dat komt later :)

Buster

Ik snap het ;)

Doe dat zelf ook wel eens,.. scherpe kantjes eraf halen.
Ben ontzettend blij om te lezen dat het nu zo goed met je gaat!
Dat er maar minstens 30 jaar voorspoed mogen volgen. ;)

Boeddha

wat heerlijk voor je Gewoon!! Het is je zeker gegund!!!
Be strong, have faith!

tuthola

Lieve gewoon, ook ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat, het zijn de krenten in de pap die het leven aangenaam maken en de moeite waard om door te gaan.

Libra

Lieve Gewoon,

Ik sluit me aan bij Buster!
Nog minimaal 30 jaren van voorspoed wens en gun ik jou ook.

Mijn eerdere berichten hoef ik zelf niet aan te passen.
Wel heb ik voor mezelf besloten geen updates meer te plaatsen, omdat mijn leven "gewoon" doorgaat.
Nou ja....."gewoon".....??
Ik ben, geloof ik, een zondagskind.
Het gaat allemaal zo goed en lekker dat het pijnlijk aanvoelt om hierover te schrijven tegenover de vele anderen hier die het (nog) zo moeilijk hebben.

Daarentegen snap ik heel goed dat je je soms niet meer kunt vinden in berichten die je eerder geplaatst hebt. Het leven is constant in beweging en als het goed is bewegen en ontwikkelen wij mee.
Maar aan de andere kant: het was een momentopname van jouw leven hoe je het toen voelde, beleefde en ervoer.
Op zich is daar niets mis mee!

Wat wel heel opvallend is, is hoe jouw schrijftrant veranderd is, nadat je die oude verf verwijderd had!
Dat heeft echt jouw gezondheid heel veel goed gedaan!

Heerlijk om te lezen dat het zo goed met je gaat.

Liefs

Chrissie

Lieve Libra,

Ergens is het jammer dat je stopt met je updates heb er alle begrip voor dat je het doet maar in deze tijd van de moeilijke verhalen die je leest over bewindvoerders e.d is een verhaal er tussen waar gewoon alles heerlijk soepeltjes verloopt ook weleens heerlijk dat geeft de burger meer vertrouwen. Ze zien dat het dus ook anders kan.
Meestal lees je alleen over de negatieve dingen maar minder vaak over de positieve dingen.
Jouw verhaal kan heel stimulerend werken.
Misschien iets om over na te denken ;)

PS heb zelf ook een poosje met die gedachten gelopen om te stoppen met mijn verhaal om dezelfde reden als jou maar later heb ik me toch bedacht, hoop gewoon dat ik toch met mijn verhaal ander een kan helpen (stimuleren) of dat ze zich bedenken voordat ze schulden aangaan!

Lieve Gewoon

Ik sluit me weer achter in de rij aan :D
Maar ik vind het ook geweldig om te lezen hoe goed het met jou gaat!
Gun jou gewoon alle geluk van de wereld je bent topper in mijn ogen!!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Ja, ik wil natuurlijk niet achterblijven en zal als hekkensluiter fungeren.

Gewoon, ook ik ben ontzettend blij voor je dat alles nu goed loopt en ik wens jou ook nog hele hele vele jaren van voorspoed. Dat je links en rechts jouw berichtjes wat bijgeschaafd hebt is wel begrijpelijk hoor, door jouw problemen keek je gewoon anders tegen de wereld aan. Nu het allemaal wat meer zonniger wordt bij jou kijk jij ook met een optimistische en zonnigere blik naar de toekomst. Houden zo Gewoon, jij hebt het dik verdiend.......

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

gewoon

Ha even een update zal ook dit kwartaal afsluiten zonder open staande rekeningen en zal hard nodig zijn omdat er een rustige tijd aanbreekt en betalingen laat zijn door de vakantie,s die aankomende is.

Zal mij wel weer lukken om dit derde kwartaal op het einde toch weer netjes rond te hebben en kan ook voorzichtig gaan denken aan het einde van die lening van SoSaWe van 14 jaar geleden, het vervelende is wel,  dat je pas maanden later het begind te voelen dat er een schuld weg is.

De druk er van is wel verdwenen was het in okt nog 5347,00 is nu nog maar 1919,00

Hou de moed er goed in, en kan zo vrolijk zijn als ik dit draadje terug lees staat stijf van de leuke berichtjes en wat ook bijzonder is dat wat ik schreef over 14 jaar geleden over die kerst met dat meisje die bij mij werkte, er nu eergisteren een berichtje kwam, in goed Nederlands.

Voelde zich :)gelukkig

Is weer mooi een opsteker, om een periode af te sluiten... denk dat haar zus op bezoek is.

Ha voor Libra niet zo zwaarmoedig doen, dat je positive updates niet passen zijn op dit forum :)

Ieder bericht van jou is een geschenk aan de mensheid :)

Buster

Gewoon, wat een heerlijk bericht!

Ik hoop voor je dat het een "soepele" zomer wordt. ;)