Gewoon door gaan

Started by gewoon, Aug 30, 2013, 07:16 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Heb net een reclame gekregen van ANWB voor woonplaats service.

Wist u dat 40% van de pechgevallen thuis voor de deur gebeurt ?

Ja, en in Rotterdam ben ik, nogal een enorm rand geval, dus zij wilden komen een paar weken geleden als ik E 75,-- betaalde.

Staat nu in folder dat dit normaal E 40,-- per jaar kost en als ik voor 1 maart reageer dan is het voor dit jaar maar E 25,--

Dit heet Marketing  ;D

Ik zie het als een gemiste kans wat te doen, voor een Goud memberchip

Boeddha

Ik zou de ANWB bellen en ze erop wijzen en dat je dit geen goede service vindt van de anwb.
Be strong, have faith!

gewoon

Ja Boeddha dat zou ik eigenlijk moeten doen, omdat Rotterdam nog al groot is, word ik meer dan 80% van de gevallen dus niet geholpen, dit is iets voor  kaniewaarzijn.

Boeddha

Rotterdam is Rotterdam. En anders een koude douche geven bij Kassa ;)
Be strong, have faith!

Buster

Ja hoho,.. het is wel Rotterdam hoor ;)

Nee, zonder gekheid, Gewoon,.. Het is van de zotte dat jij een grotere straal hebt waarin je geen pech mag krijgen dan iemand die in een dorp woont, voor hetzelfde tarief.
Volgens mij is dat zelfs in strijd met het gelijkheidsbeginsel.

Kijk even na in de Algemene voorwaarden wat erin staat over de stadsgrens, of dat het over een kilometer straal gaat. En anders kun je ze ook de oren slaan met   
Artikel 1
Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

gewoon

Buster
Zo kijk ik er ook tegen aan, dat bijvoorbeeld opgenomen zou zijn, dat 5 kilometer, niet meer voor de deur staan is     >:(

Zo is mijn lid maatschap bijna waardeloos, en ben bijna verplicht die E 40,-- extra te betalen omdat ik veelal in de stad rond rij.

:) :) :) :) doe ik die laatste 5 kilometer wel op de fiets.

Voor dat ik een brief van de gemeente krijg, van wist u dat 40% van het parkeer geld verdienen we aan de voordeur, hoef ik mij daar geen hoedje over te schrikken

gewoon

Hoi allemaal

Het is bij mij nu aan het gebeuren heb een paar berichtjes geleden geschreven dat ik gas op de plank gezet heb om einde dit kwartaal geen open staande rekeningen meer te hebben en dat is mij ook gelukt in jan deze omzet , en deze maand is dus bijna voorbij en het is alleen maar wachten dat de betalingen binnen komen, komende weken heb geen wanbetalers gelukkig, daar werk al te lang voor omdat niet meer als probleem te hebben.

In het kader gewoon door gaan heb ik ook thuis een klusje gedaan dit waar ik ook al eens overschreef dingen kunnen doen als ik met pensioen ga, of beroepen die ik nog zou kunnen bij arbeidsongeschiktheid.

Heb iets netjes gemaakt voor een zeer rijke man, en heeft mij vanmorgen daarvoor dankbaar
800 euro gegeven en kan dus zonder enige stress dit moment afwachten.

Dit maakt dat het leven weer van mij is.

gewoon

Ha betekend niet dat ik zomaar weg ben op het forum maar er staat een hoop te veranderen hier bij mij, en hou jullie op de hoogte.

Boeddha

wat heerlijk voor je!!! Geniet er van! Je verdient het!!!
Be strong, have faith!

Be

Wauw gewoon, wat goed!!! Gefeliciteerd

gewoon

Ja dat zeg je juist heb het verdient ergens   :)

Kijk alleen niet gek op van  rare veranderingen bij mij, er moet een hoop vervangen worden aan spullen die stuk zijn, maar wat ik vandaag gedaan heb en zal wel een tik zijn maar eerst een ander beltoon op mijn telefoon als herinnering dat er een andere tijd is aan gekomen.

Vroeger..... ooit,... was er geen nummer herkenning op de telefoon, en dat had als gevolg een stevige allergie voor de telefoon dat je nooit wist of er een klant belde, of juist een incassobureau.

De verschrikkelijke oude tijd  ;)

Nu hebben we nummer herkenning en is de telefoon terreur niet meer zo erg, maar deze tik heb ik nog altijd, wou dat het ook gratis was, een andere toon voor de voordeur te kiezen  :D

Waar hangt de idee bus, op dit forum ?

En dank je wel, Be en Boeddha voor de felicitatie

Buster

hahaha, ja een bordje onder je bel.

Incassobureau 2x bellen!
Deurwaarder 3x bellen!
Inboedelbeslag sleutel ligt onder de mat!

Zoiets?

gewoon

Wat enorm  leuk, dacht dat ik creatief was  :)

Bel je nog, dat je er aan komt, en gaan ze nog niet aan de kant.

Apart volk toch deurwaarders, ze zoeken het ook gewoon op hoor.

:) :) :) :)

Kan nu de deur rustig open zwaaien

Bel zit nu aan mijn kruk  :) :) :) :)

gewoon

Moet aan iets denken, wat de dikke van dalen in mag als spreekwoord, en dan heb ik Libra weer als klankbord denk ik.

Een melk kruk heeft maar 1 poot om op te staan

8)

Deze gaat de Dikke halen toch

Ben erg blij, en tot morgen Gewoon