Gewoon door gaan

Started by gewoon, Aug 30, 2013, 07:16 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Ja Libra

Ben dan ook dit weekend aan het werk geweest en dit is geen klein ding om blij van te worden, maar groots, dit gaat over energie.

Vroeger toen ik jong was dacht ik de hele wereld aan te kunnen of als je verlieft bent, was een weekendje van 36 uur maken was heel normaal.

Heb dit nu ook gedaan, en doet veel met mij dat dit zonder enige vermoeidheid ging en was na 18 uur al klaar en voelde mij net als vroeger, onoverwinnelijk van morgen toen ik naar huis reed, klaar met mijn werk, waar een week voor staat.

Dus ik kan het weer, dus of niks hebt aan 50 plussers hebt is een misvatting, ben efficenter heb over al trukjes voor en bovendien weet ik mijn grens, wat gaat en wat niet.

Vandaag dan rustig gedaan met wat schrijfwerk en de REKENING  :) op de bus en kan, lachen dat er vroeger eens gezecht werd door dat meisje die bij mij werkte; Nicht so, mit deine arbeit Gewoon.

Als amper op mijn benen kon staan...

.... ik weet het !

gewoon

ef testen,  wat is dit nu breok nues bullebak jakkes korectie corectie correctie corrigeren  :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Je vraagt je af wat is dit nu weer maar door naar Firefox te gaan heb ik opeens een automatische fout melding als er duidelijk een schrijf foutje is gemaakt, en daar ben heel gelukkig mee.

:)

Libra

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Eind goed, al goed!!! ;) ;D ;D

Buster

Knibbel

Die Gewoon toch!! :D :D :D

Maar die kleine schrijffoutjes: vond die ook wel z'n charme hebben, toverden altijd een glimlach om mijn mond......  ;)
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

tuthola

Maar die kleine schrijffoutjes: vond die ook wel z'n charme hebben, toverden altijd een glimlach om mijn mond......  ;)

Helemaal mee eens ......

gewoon

Dat zijn weer lieve reactie,s maar voor mij neemt het een stuk druk of spanning weg te schrijven, niet alleen geeft het ergernis bij een enkeling, maar wat voor mij speelt is ook het anoniem zijn een rol.
Buringspirit wist mij te vertellen dat je januarie zonder e schrijft bijvoorbeeld en dan denk ik hoezo nu dat doe ik al een jaartje of veertig zo, en het word altijd gewoon weer februarie .. kijk!!! das dus ook zonder e  :D

Weetje wat het is, ik wist al vroeg wat ik ging doen met mijn leven, en mijn foto,s over mijn werk beginnen al van af mijn 6e jaar, en vond schrijven op school helemaal nergens over gaan.

Dat was mij al duidelijk geworden op de kleuterschool, daar moest je om vaardig te worden plaatjes uit prikken met een pen, terwijl er een houten blok met scharen achter in de klas stond te glimmen, voelde mij zwaar besodemietert, en geremd in mij creativiteit.

Kon dus niet zo mee met Nederlands schrijven, maar als ik zie wat ik toen al tekende in perspectief daar zouden grootmeesters in de 15 eeuw witte strepen op de neus van krijgen, al was het  maar dat er dan onder in de hoek te lezen is,

Gewoon

Buster

Gewoon, jij weet alles zo mooi en bijzonder te omschrijven.

Als de lezer maar snapt wat je bedoelt. ;)
(zei degene die al jaren wordt aangesproken op een DT handicap)

tuthola

Geeft niks gewoon, ieder heeft zijn eigen kwaliteiten....ik heb ook moeite met de d en t en wanneer er een keer 2 t gezet moeten worden, ik probeer het dan altijd te omschrijven zodat het niet nodig is ;D
Ik ben bang dat er bij mij ook de nodige schrijffouten in mijn stukjes zitten maar ach net wat je zegt wie boeit het  we zijn allemaal ......GEWOON

gewoon

ben erg blij met jullie

Chrissie

Wij zijn blij met jou lieve gewoon!

Mij maakt het niet uit hoe je schrijft het gaat meer om de persoon die het schrijft want die persoon is toch maar even buitengewoon uniek en dat zegt veel meer!

:-* :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

;D ;D ;D ;D ;D

Lieve Gewoon, ik sluit me van harte aan bij de rest!

Jouw zgreiv en zspelvoute boeien me helemaal niet! ;)

Je schrijft zo prachtig, zo menselijk en met zoveel gevoel, of het nu op je eigen draadje is of dat je reageert op de berichten van anderen.
Dat is het enige wat er toe doet!
De inhoud van dat kadootje is vele malen belangrijker dan de verpakking.

Heel veel liefs.

P.S. Ik zou af en toe gewoon de spellingscontrole negeren en het "foute" woord gewoon lekker laten staan! :) ;D

gewoon

Loop al dagen op wolken

Wanneer maak je nu, mee zo gecomplimenteerd te worden met je zwakste schakel.

Ongelofelijk wat dat doet met mijn zelfbeeld.

Zal hier en daar foutjes lekker laten staan  :) omdat er ook plezier in heb bij  terug lezen, een keer (elders) gehad, over dat de Duisters die al een tijdje weg zijn, en ons goud is nog steeds over zee, in een land die aan de vooravond van een bankroet staat, wil verder niet moeilijk doen wat dan mee genomen word in een beslag.

:) Ook leuk, Duisters word er niet uit gepikt als fout, duim op dan maar voor Firefox  ;)

Heel erg bedankt voor zulke lieve reactie,s

Boeddha

De Duistere Duitsers :D
Be strong, have faith!

Libra

Quote from: gewoon on Feb 04, 2014, 09:41 PM
:) Ook leuk, Duisters word er niet uit gepikt als fout, duim op dan maar voor Firefox  ;)

Quote from: Boeddha on Feb 05, 2014, 09:31 AM
De Duistere Duitsers :D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D