Een dubbeltje op z'n kant

Started by Kaatje, Aug 27, 2013, 09:31 PM

Previous topic - Next topic

jan

Info over het boekje van John Williams en Annemarie van Gaal.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Buster

Eerlijk gezegd; waren alle schulden maar zo makkelijk opgelost.

Deze twee hebben met een beetje inzet straks een afloscapaciteit van â,¬2500
De schuld was/is â,¬60.000 dat betekend dat ze in principe in twee jaar tijd klaar kunnen zijn.
Begrijp me goed, bezuinigen doet altijd pijn, of je nu â,¬150 moet bezuinigen op een bijstandsuitkering of â,¬2500 in dit geval. Ik ben blij voor ze dat dit zo relatief "makkelijk" op te lossen is.

Toch ben ik wel benieuwd of ze in deze reeks ook aandacht gaan besteden aan iemand met een uitkering, of een arbeider in de WW die vast zit in een vrije huursector woning.

jan

QuoteToch ben ik wel benieuwd of ze in deze reeks ook aandacht gaan besteden aan iemand met een uitkering, of een arbeider in de WW die vast zit in een vrije huursector woning.

Dit is niet kijkcijfer sexy
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Buster

JohnD

Grappig,

Probeer ik een oude aflevering terug te zoeken van dit programma kom ik weer hier terrecht.

Geloof a.u.b. niets van dit progrmma...allemaal een wasse neus helaas!

jan

Gaat om kijkcijfers niet om de mensen achter de schulden. En het verkopen van producten, zoals energie en verzekeringen. Stop de crisis en pluk je medemens.
Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Christien

Kom je elke maand geld tekort en kun je je rekeningen niet meer betalen?
Ben je het financiële overzicht compleet kwijt?
John Williams en Annemarie van Gaal bieden hulp!!
Geef je op!

Aangepast door de moderator.

In onze voorwaarden van ons forum staat, vooraf overleg willen m.b.t. van dit soort berichten.

Gelieve contact op te nemen met de moderator.

JohnD

Uit ervaring kan ik vertellen geef je niet op!

Inzet van acteurs, incorrecte informatie voorziening, verdraaien van de waarheid, veel geknipt montagewerk om het verhaal anders in beeld te brengen en alles voor de kijkcijfers waarbij de kandidaat alleen maar gedupeerd wordt ten koste van tv vermaak van de kijker en er zelf geen barst mee opschiet.

Nee dank u!

Chrissie

Ik geloof er ook niet in JohnD, ze doen het zo mooi voor maar in de werkelijkheid gaat het totaal niet zo.
Er wordt totaal niet bij verteld dat het financiële plaatje met een forse tegenslag bijv baanverlies, door ziekte of andere zaken zoals in onze situatie een gedwongen verhuizing doordat je oude huis gesloopt wordt en jij ineens een huur van meer dan 150 euro hoger per maand door je strot geduwd krijgt terwijl het huis stukken kleiner is of dat de wasmachine,koelkast, e.d kapot kunnen gaan, kan veranderen. Dat de situatie zo anders kan komen te liggen dat je nauwelijks meer rond kan komen.  De weg naar een schuldenvrij bestaan is niet alleen maar recht zoals deze programma's je doen geloven maar daar kunnen ook dikke kronkels in liggen.

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Buster

Whahahahahaha, ik wil best, maar dan ook de problemen van deze mensen.

Een schuld van â,¬100.000, met een afloscapaciteit van â,¬10.000 per maand en de mogelijkheid om de boot te verkopen. Dan doe ik gratis en voor niets net of ik niet wil en dan mag je me een Donald Duck cadeau doen,....

Be

Ja Buster, ik zeg DOEN! :) :) :) :) :) :) :) :)
Krijg je vast ook nog het boek van Annemarie erbij  :) :)

Boeddha

En vergeet niet dat je minstens 200 euro per maand kan besparen op je energie en gas bij Oxxio, binnen 5 minuten geregeld!
#sponsorvanhetprogramma
Be strong, have faith!

nooitmeer

ohh.. nog zo'n quote uit dat programma "maar ik wil helemaal niet 40 uur werken en achter de kassa zitten"
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Buster

Ik bespeur dat we met zijn allen dit programma echt niet zien zitten maar wel allemaal hebben bekeken ;)

nooitmeer

Quote from: Buster on May 08, 2014, 12:39 AM
Ik bespeur dat we met zijn allen dit programma echt niet zien zitten maar wel allemaal hebben bekeken ;)
Yups, wel helemaal 2 keer. Toen werd ik al moe van die Annemarie die wel eens even ging uitrekenen wat deze mensen wel niet allemaal kwijt ware aan energie en verzekeringen en dat echt wel wat te halen viel bij sponsoren.
En dat ze mensen gingen vertellen dat 600 euro in de week boodschappen toch best veel was voor een gezin van 4 personen.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!