je kan nu ook een betaling regeling maken met de deurwaarder

Started by gewoon, Aug 23, 2013, 05:44 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Hoi gisteren een mail gestuurd naar de deurwaarder dat ik een email adres wilde hebben van de ontvanger bij de dienst.

Komt er vandaag een mail van de deurwaarder, ..... door verschuiving van de macht kunt u nu een afpraak maken met de deurwaarder dus doe maar een voorstel.

Wat ik positief acht immers kan de deurwaarder veel beter op locatie een inschatig maken bovendien is het standaard praatje je moet gewoon betalen punt, voorbij.
En kun je als je netjes blijft met jou tegen voorstel komen als direct betalen je niet lukt

Gewoon

Buster

Hoi Gewoon, mijn ervaring is dat je met een deurwaarder veel makkelijker tot afspraken kunt komen dan een incassobureau.

Ze werken wel in opdracht van, dus zijn afhankelijk in sommige gevallen wat de opdrachtgever vindt.
Maar als je goed uitlegt hoe je het zou willen aanpakken, dan kunnen ze daar vaak wel wat mee.
Wat tof dat het zo is gegaan.

Aanpassing; met makkelijker bedoel ik, zij zijn redelijker en beter in communiceren dan een incassobureau. Maar dat mag ook wel, de een is een beëdigd ambtenaar, de ander,.. tja.