Lindorff en Solveon

Started by sacredfour, Aug 14, 2013, 04:48 PM

Previous topic - Next topic

sacredfour

Jammer jowie46. Je kan aan mijn voorbeeld zien dat het eenvoudig is om met behulp van mijn brieven  een schuld van vele duizenden euro's kwijt te raken!

Quoteaanvullend!, ik kreeg wel het gevraagde dossier van de dsb bank van lindorff, een copy van het contract. Merkwaardig was wel dat de aanvullende informatie die ik kreeg, geheel in het engels was.

Een contract van wat?

De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

jowie46

@ SF,

ik kreeg van Lindorff het contract van de dsb bank, een copy.

Lindorff heeft het dossier (contract) opgekocht en of omgekeerd dsb bank heeft het verkocht aan lindorff.

maar het komt er op neer, dat als ik niet aan mijn verplichtingen voldoe lindorff het dossier ter incasso aanbied, zal ook wel Flanderijn zijn dan en dan is het resterende bedrag ineens opeisbaar.

sacredfour

Jammer, jammer. Dit is dus duidelijk een geval van cessie. Bij cessie is de kans van slagen met mijn brieven tot nu toe 100%.
De aanvullende informatie in het Engels was mogelijk de akte van cessie (deed of assigment)?
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

jowie46

Ik ben bang dat ik op een dood spoor zit. Probleem is, ik ben zo druk met mijn werk en projecten. Dat het bijna voor mij onmogelijk is om de zaak verder terug te zien en dus te kunnen winnen. dat zou ik wel willen maar dat wordt dan zomervakantie hihihihih. Maar ik ben te laat tenzij ik van gedachten kan veranderen. Nogmaals was dsb niet failliet gegaan, zat ik nu niet met dat probleem. maar ik weet meer dsb klanten hebben hetzelfde probleem nu.

> De aanvullende informatie in het Engels was mogelijk de akte van cessie (deed of assigment)?

(deed of assigment)? begrijp ik niet