We zijn er bijna!!

Started by Robin Hood, Jul 31, 2013, 11:24 AM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Oh geweldig Robin Hood. Hier wil ik wel graag op toasten. Geweldig gedaan. Wat lief om van jullie eerste spaargeld jullie ouders uit eten te nemen. Geniet ervan.....

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

tuthola

Niks aan toe te voegen *toppie*

Boeddha

Wat ongelofelijk fijn en goed!!

Van harte en geniet er enorm van!
Be strong, have faith!

burningspirit

Gefeliciteerd!!!

Whaha sorry voor de tekst die ik nu heb weggehaald... ik haalde twee mensen door elkaar

liefs van mij
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Chrissie

SUPER GEDAAN!! van harte gefeliciteerd met deze geweldige overwinning geniet maar heerlijk van je schuldenvrije bestaan topper!

Je bent nu de tweede die een schuldenvrij bestaan heeft op dit forum ;)
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Robin Hood

Dankjewel allemaal.. We voelen ons zo opgelucht.

We weten ook dat we heel veel geluk gehad hebben met het feit dat mijn ouders de schuld overnamen waardoor we gunstigere rentepercentages hadden. Desalniettemin hebben we de afgelopen jaren zo ontzettend zuinig geleefd, weekbudgetten vastgesteld, elke dag weer de administratie bijwerken, uitrekenen wat we over konden houden, voor elke vaste last op zoek gegaan naar goedkopere oplossingen enz enz.

Nu gaan we de andere kant op. Onze vaste maandelijkse aflossing van de schuld wordt nu een automatische spaaropdracht en de weekbudgetten blijven intact. We hebben er heel veel zin in om nu een flinke buffer op te bouwen zodat we nooit meer in deze situatie terecht gaan komen.

Be

HZHNE

Beetje laat maar, GEFELICITEERD

:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

tonnie64

Beetje laat

Maaar super gefeliciteerd jipppieeeeeeeeeeeeeeeee

Robin Hood

Beter te laat dan nooit. Wordt niet minder gewaardeerd!! BEDANKT!!!

burningspirit

Ook van hier uit supergefeliciteerd!
Wij moeten nog beginnen. Jouw verhaal geeft me moed! Bedankt!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Robin Hood

Dankjewel BS voor je felicitaties. Ik vind het nog mooier om te horen dat het je moed geeft. Wij hebben ook in een hele donkere tunnel gezeten. Nergens was er licht, ruimte om te bewegen was er niet en het enige wat je kon doen was piekeren. Wat ons uiteindelijk uit de tunnel heeft gehaald is de wilskracht van ons samen, het praten met o.a. mijn ouders en het maken van een heel duidelijk plan. Dit strijdplan vervolgens op de . na uitvoeren en vervolgens tevreden zijn met de kleine en soms grote stappen die we konden maken.

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator