We zijn er bijna!!

Started by Robin Hood, Jul 31, 2013, 11:24 AM

Previous topic - Next topic

Bloem2

Wauw Robin, jullie verdienen een flinke schouderklop.
Nog even ............ en dan......... *plop* met die kurk !!

Robin Hood

Het gaat allemaal erg voorspoedig in huize Hood... Deze week te horen gekregen dat ik binnen nu en een half jaar de dagelijkse leiding krijg over het bedrijf waar ik werk. Daar hoort ook een mooie salarisverhoging bij en een vaste aanstelling. Dat laatste vind ik stiekem nog wel het fijnste..
De schuldenstand blijft zakken. Nu zitten we op â,¬1850 en aan het einde van de maand is het de bedoeling om rond de â,¬1300 te komen.
2014 was vooraf het jaar dat we uit de schulden zouden komen en we konden gaan beginnen met sparen maar helaas is het anders gelopen. Met deze ontwikkelingen eindigt het jaar toch goed!!!

Chrissie

Wat fijn voor jullie, in het nieuwe jaar gaat het jullie zeker lukken om uit de schulden te komen.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Robin Hood

Ik hoop het zo Chrissie, ik hoop het echt.... Maar zoals jij al een keer gezegd heb ga ik geen "deadline" voor mezelf vastzetten.. Een maand/maanden/jaar later zal geen teleurstelling brengen..

tuthola

Toppie robin, jij en je vrouw kunnen trots zijn dat jullie samen deze mega prestatie hebben geleverd.
Diep respect voor.
Oja alvast gefeliciteerd met je nieuwe vaste  baan, 2014/2015 kan op deze manier niet meer stuk :-)

Bloem2

Prachtig Robin. 3 maanden later klaar is ook niet erg.
Het allerbelangrijkst is dat het einde echt in zicht is.
Super~!

Joy2014

Wat een positief verhaal zeg. Wat hebben jij en je vrouw dit goed opgepakt zeg, top! En wat fijn dat je nu ook nog een andere functie hebt waar je meer verdient. Dat komt helemaal goed! :)

An0niempje

Super, dat het einde in zicht is :)
En gefeliciteerd met het goede nieuws op je werk.

Robin Hood

Een kleine update. De teller staat nu op â,¬663 en als het zo doorgaat zijn we eind maart klaar met onze schulden! We hebben er zo veel zin in om dan geld te gaan sparen en een echte buffer te gaan creëren. Het leven zal niet heel veel veranderen omdat we de afgelopen jaren ook erg gelukkig zijn geweest en dat is hetgeen waar het allemaal om draait..

tonnie64

SUPER OM TE HOREN ROBIN WAUWWWWWWW EEN KLEIN DANSJE MAKEN WE DAN MET ZIJN ALLE WEL AL IS HET VIRTUEEL

GROETJES  TONNIE

Chrissie

Robin Hood, je hebt goud bij je naam staan maar je verdiend ook GOUD!
toppie gedaan man!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Joy2014

Oh wat heerlijk!!!

Top!

Knibbel

Robin Hood..... Ben ik even een tijdje niet aanwezig geweest op het forum en dan lees ik dit geweldig nieuws. Proficiat!!

Het is jullie van harte gegund, je hebt er hard voor geknokt. TOP vind ik het!!

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Robin Hood

We hebben hem verslagen!! Het schuldenmonster is neergegaan en staat niet meer op. Oftewel, vandaag onze laatste aflossing gedaan na een hele zuinige maand. Aan het einde van de maand maart nemen we mijn ouders mee uit eten om ze te bedanken voor alles wat ze gedaan hebben (dus van onze eerste spaarcenten). We zijn zo verschrikkelijk blij dat het er op zit. Jarenlange strijd, heel veel wijzer geworden en vooral een veel rijker persoon geworden door alles wat we hebben meegemaakt. Deze rugzak met ervaring had ik voor geen goud willen missen en zal ik voor de rest van mijn leven meedragen.

Ook wil ik jullie enorm bedanken voor alle steun en bemoedigende woorden. Het is al vaak gezegd en geschreven maar wat hier gebeurd is bijzonder. Er wordt niet geoordeeld maar alleen geholpen. Je kan hier je verhaal kwijt aan mensen die snappen wat je meemaakt. Ik heb er heel veel aan gehad, het is een soort van dagboek geworden.

Ik blijf nog steeds dagelijks meelezen en probeer ook af en toe te reageren. Nogmaals, julie zijn allemaal kanjers!!!

Joy2014

Oh wow wat een geweldig nieuw! Gefeliciteerd! :D

Ben heel erg blij voor jullie, volgens mij voelen jullie je nu  alsof je de loterij hebt gewonnen!

Toppie!! En geniet van het etentje, met jullie spaargeld!