We zijn er bijna!!

Started by Robin Hood, Jul 31, 2013, 11:24 AM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Robin een hele fijne vakantie toegewenst en veel succes met de laatste loodjes van die rot schulden voordat jij het weet ben je bij het einde let maar op!

Die geld zorgen blijven helaas in de vakantie ook aanwezig merkte dat de afgelopen vier weken ook heel erg. Maar zelfs met kleine dingen zoals een ijsjes, ook al is het maar een waterijsje, is iedereen dik tevreden. Dat we heel veel gefietst hebben en in het bos zaten te picknicken of kookten op  1  camping gaspit terwijl de kinderen aan het tennissen of aan het voetballen waren met hun vader dat vonden de kinderen super.

Je doet het hartstikke goed ga zo verder!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Robin Hood

Hier weer een korte update en dit keer een hele fijne.. Ik heb namelijk een baan!!! Gisteren te horen gekregen en we zijn zo enorm gelukkig.. In november kan ik beginnen en heb er heel veel zin in. Financieel gaan we er zo'n â,¬600 op vooruit ten opzichte van de uitkering.. Een mooi gedeelte daarvan kunnen we dan weer in de aflossing stoppen. Momenteel staat er nog â,¬2850 open dus het einde komt echt in zicht.. Liefs, de gelukkigste man op aarde!!!

tonnie64

Wauw super om te horen , Robin

PROFICIAT en geniet ervan  ;D  groetjes Tonnie64

marco

QuoteMomenteel staat er nog â,¬2850 open dus het einde komt echt in zicht.. Liefs, de gelukkigste man op aarde!!!

Even diep ademhalen en je bent er.
Marco en Bianca

Be

Gefeliciteerd!!!!! Kan me je jubelstemming helemaal voorstellen!!

Marjan12

Ik wou dit zo ver was, gefeliciteerd !!

peter

Gefeliciteerd !! Eens komt mijn moment!!
Peter
Administrator Forum

Robin Hood

Enorm bedankt voor de felicitaties. Ik zit nu zo'n 9 maanden thuis en had er echt een hard hoofd in of ik wel weer een baan zou krijgen. Daarnaast loopt mijn uitkering over een aantal maanden af (april 2015) en was ik erg bang dat de afgebouwde schuldenland zou stagneren of weer zou gaan stijgen. Nu is dat gevaar geweken en kunnen we verder met het aflossen van de schuldenstand.

@Peter, ik hoop echt oprecht dat het "werkgeluk" jou kant op gaat komen. Als administrator van dit forum heb je al heel veel mensen geholpen en tevens ook heel veel mensen gelukkiger en wijzer gemaakt. Ik gun je al het geluk van de wereld.

Marjan12

Geniet hiervan, het einde is in zicht voor jullie !!!

Chrissie

Gefeliciteerd met je baan!!!
Nog maar  â,¬ 2850 wat een mooi magisch getal! Op naar die nul dat gaan jullie redden!!!!
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Stomstom

Gefeliciteerd!!!

Enne 300 p.d om uit te geven op vak slaat ook nergens op. Daarnaast vraag je je af waarom ze dat vertellen!
Het is op vakantie altijd duur en je moet opletten met wat je uitgeeft, maar wij leren wel echt genieten van kleinere dingen. En dat is waardevol.
Voor mezelf wil ik dat ook vasthouden, ook op het moment dat het beter gaat.

nooitmeer

Sjonge!

Netjes!

Ben benieuwd of de mensen hier hun uitgave patroon veranderen wanneer ze schulden vrij zijn. Voor je het weet heb je een ander probleem: Vermogensrendements heffing  :o  ::)
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Robin Hood

Nogmaals dank allen voor de felicitaties..

Als we over een poos schuldenvrij zijn hoop ik niet dat we ons leefpatroon gaan veranderen. De kinderen en wij zijn de afgelopen jaren echt niks tekort gekomen. Tegenwoordig kan je via verschillende initiatieven echt een prima leven leiden. Als we kleding kopen is dat altijd via de outletwinkels, de ruilsites op FB of via bekenden als we gebruikte kleing over kunnen nemen. Vakanties of dagjes uit doen we altijd via Vakantieveiling. Boodschappenbudget is voor ons goed vol te houden aangezien we nog geen dag honger hebben gehad. Open haard blijft gewoon aan gaan in de winter, wassen doen we s' nachts en de was hangen we te drogen op het wasrek.

Bovenstaande gaan we dus echt niet veranderen. Ik kan mezelf niet serieus nemen als ik voor een vakantie bijvoorbeeld â,¬2000 uitgeef terwijl ik dit jaar voor â,¬50 op vakantie ben geweest en we een heerlijke tijd met elkaar hebben gehad.

Robin Hood

Hier weer een korte update. Sinds 1 november ben ik weer aan het werk en het gaat super. M'n proeftijd ben ik doorgekomen en heb nu een jaarovereenkomst. Daarnaast gaat de schuldenstand ook lekker naar beneden. We hebben nu nog â,¬1970 open staan en gaan vol goede moed door. Alle zorgverzekeringen en energie prijzen zijn weer vergeleken en hebben weer wat geld kunnen besparen voor het komende jaar. Ook het weekbudget is nog steeds prima vol te houden en zien zelfs nog kans om geld van dat budget over te houden. In januari gaat de kleinste dame naar school. Mijn vrouw kan bij haar huidige werkgever dan wat meer gaan werken. Kortom, momenteel is het veel al zonneschijn. Ik weet ook dat dit bij wijze van spreke morgen weer anders kan zijn dus ik ga nog niet verslappen (dankjewel Chrissie voor deze hele wijze levensles) en ga hard door met de weg die we al een aantal jaren aan het bewandelen zijn.