We zijn er bijna!!

Started by Robin Hood, Jul 31, 2013, 11:24 AM

Previous topic - Next topic

Buster

Ik sluit me helemaal aan bij Chrissie!

Daar mag je zeker trots op zijn!

Be

tuthola

Apen trots kan je zijn op jezelf en natuurlijk je vrouw die deze discipline kunnen opbrengen om de schuld af te lossen :-).

Fijn dat jullie op deze manier op vakantie kunnen.....veel plezier en mooi weer gewenst, dat mooie weer is beetje eigen belang dan hebben wij het ook :-)

Knibbel

Robin Hood, jullie verdienen een grote pluim. Toch nog, ondanks jouw baanverlies, de schuldenstand verlagen. Dit vind ik een bijzonder knappe prestatie. Nog even doorbijten en hij staat straks op 0,00.

Die vakantie is jullie van harte gegund....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Robin Hood

Op dit moment zit er nog â,¬3284 in de schuldenput. Dus weer zo'n â,¬300 afgelost in vergelijking met halverwege juni. Komende vrijdag gaan we een weekje op vakantie (de vakantie die via vakantieveilingen is geboekt) en ik ben er echt enorm aan toe. Zoals bij velen bestaat mijn dag vooral uit het controleren en beheersen van de financiële huishouding. Sinds vorige maand werken we nu met een strak budget. Aan het begin van de week wordt er â,¬125 gepind waar we de hele week de boodschappen van moeten doen en van moeten tanken (volle tank à â,¬60 gaat 1,5 week mee).
Toch ben ik het zo zat om dagelijks zo bezig te zijn met geld. Ik zou zo graag gewoon willen kopen wat ik graag wil hebben maar dat duurt nog wel ff ben ik bang...

Mijn excuses voor mijn klaagzang maar moest het ff kwijt.

Be

Dikke pluim! Lekker gaan genieten van jullie welverdiende vakantie volgende week!

tonnie64

Jullie doen het super wauw, geniet van jullie vakantie

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Robin Hood

Bedankt Be en Tonnie... Van zulke complimentjes wordt ik helemaal gelukkig. Bedankt!!

lonkes1984

Ik heb je post even teruggelezen. Chapeau hoor! Goed bezig!
Nu lekker even afschakelen en genieten van jullie vakantie!
Don't look back.... You're not going that way!

Buster

Robin, die vakantie komt dus als geroepen!

En je klaag niet hoor, het is heel begrijpelijk.
Die dagen zitten er ook tussen, zeker als je buren om de haverklap lekker zitten te BBQ-en ;)
Je bent in elk geval op de goede weg, hou vol!

En heel veel plezier op je vakantie!

tuthola

Het is echt niet leuk om altijd op je centen te moeten letten zo heb ik buren waar ik even na hun vakantie ging koffie drinken omdat ik de kat verzorgd had die doodleuk vertellen dat ze in de vakantie een dagbudget hadden van 300 euro per dag !!! en dan moet ik mijn gezicht in de plooi houden om niet te zeggen.....daar moet ik een hele maand van leven en ja hoor de volgende dag gaat de bbq aan.....

Geniet van je vakantie en probeer even de cijfertjes uit je hoofd te zetten :-)

nooitmeer

Robin,

Een fijne vakantie. Je zal zien dat je na dit weekje weer een heel andere kijk op de dingen hebt en dat je weer motivatie hebt.

@Tuthola, ik neem aan dat dit inclusief verblijf is. Ik kan redelijk decadent op vakantie gaan en 300,- zou best wel eens inclusief verblijf kunnen zijn. Anders doen ze wel heel dom.
Tel maar uit: 100 tot 150,- per nacht en 150 voor lunch en diner. Dan moet je trouwens niet lekker lang aan de bar gaan hangen want dan is die 300,- zo weg hoor.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

tuthola

Nee nooitmeer dit was exclusief de reis en hotel kosten en zijn geen barhangers dus vroeg me ook af waar je dat dan aan uitgeeft allemaal, heb het ook niet gevraagd maar ze hadden wel een hoop toeristische uitstapjes gedaan en af en toe een boot gehuurd dus tja dat zal het wel geweest zijn dan. En dan moet je natuurlijk verplicht alle foto's en filmpjes kijken terwijl je zelf bij wijze van spreken niet eens een bbq met de kids kan veroorloven.

Sorry robin dat ik je topic vervuil......

Robin Hood

Geeft niks...
We hebben de vakantie voor â,¬52 geboekt via vakantieveilingen en hebben een klein extraatje wat we mogelijk uit kunnen geven voor als we een keer met de kinderen uit eten willen gaan (lees een pannenkoekje of een patatje bij een plaatselijk eettentje). Het mag de pret niet drukken want ik weet waar we het allemaal voor doen. De dag dat ik mijn laatste aflossing ga doen komt steeds dichterbij en man, wat hunker ik naar dat moment..Daarnaast, de kinderen maak je veel blijer met een lekker waterijsje dan met een luxe dameblanche

Buster

QuoteDaarnaast, de kinderen maak je veel blijer met een lekker waterijsje dan met een luxe dameblanche

Precies! De vriezer ligt hier het hele jaar vol met ijs sticks.
Na het eten gaat You Tube aan, dan zingen we eerst het liedje van Vanilla Ice en dan mogen ze een ijsje. Onbetaalbaar.