De eerste maanden overleefd maar de weg is nog zo lang.....

Started by Knibbel, Jul 23, 2013, 11:08 AM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Quote from: Knibbel on Aug 16, 2014, 08:52 AM
Mijn schuldenstand was op 1 maart nog 15.919,00 euro.
En per 1 augustus stond ie op 13.207,00 euro.

Had eigenlijk gehoopt eind van het jaar onder de 10.000 euro te kunnen komen, maar ben bang dat dit het niet gaat worden. Dus ga ik proberen om voor de 11.000 te gaan.
Nog een maand te gaan voor het einde van het jaar maar..... gelukt, onder de grens van 11.000 euro belandt. Het zijn maar 2 eurootjes die ik eronder zit, maar ik heb dit doel in ieder geval bereikt!!

Schuldenstand was op 1 augustus nog 13.207,00 euro.
Per 1 december stond de meter op 10.998,00 euro.

Twee jaar geleden mijn eigen traject ingegaan, nog met de onmogelijke gedachte in het hoofd binnen 3 jaar hiermee klaar te zijn. Nou, zoals het nu uitziet mag ik nog zeker  2 jaar doorploeteren voor die felbegeerde NUL te zien is.....

Maar ben toch reuze blij met dit behaalde resultaat.  :) :)

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Robin Hood

Wowwww, wat een super resultaat... In een jaar tijd meer dan â,¬5000 aflossen is een prestatie waar je ontzettend trots op mag zijn. Ik ben dat in ieder geval wel op jou en wil je laten weten dat ik een enorme bewondering voor je heb.. Ga zo door en die 0 komt iedere aflossing weer een stap dichterbij..

Knibbel

Dank je Robin Hood.
Hopelijk gaan de volgende twee jaar ook zo snel voorbij.....

jan

Vele kleine stapjes, is altijd één grote stap! Goed gedaan!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Boeddha

Oh lieve Knibbel, you did it!!! Nog even en de 4 cijfers voor de komma zijn bereikt! Super gedaan!!!
Be strong, have faith!

tuthola

Ik heb even teruggekeken naar Juli 2013.....schuldenstand was toen 21.180 euro.....schuldenstand per dec 2014  10.998 euro !!! Ondanks een paar hobbels op de weg heb je het maar mooi geflikt deze prestatie te leveren,  je kan met recht heel trots op jezelf :-)

Kaatje

Chrissie

Wat ben jij een ongelofelijke bikkel, je hebt jezelf overtroffen en die mijlpaal van 11.000 euro eerder bereikt.
Ben zo trots op je!
:-* :-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

burningspirit

Zo heej Knibbel...... wow!
Als je op deze manier doorgaat duurt het niet eens meer 2 jaar. Respect hoor!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

tonnie64

Wauwwww Knibbel , neem mijn petje voor je af en maak een diepe buiging super gedaan ;D ;D ;D ;D ;D

Weegschaaltje

Knibbel wat heb je al ontzettend veel bereikt zeg. Ondanks af en toe een hobbel zit je mooi wel onder die 11000,-

Bloem2

Knibbel in de vrije val. Diep respect en wat heb je een slag gemaakt.
Ik begrijp heel goed dat jij een wandelende rekenmachine bent en heel wat
zweetdruppels hebt liggen. Dikke duim en groot compliment!
Voor jou ook het knokkerscertificaat.

Knibbel

Dank jullie wel.  Vooral voor het knokkerscertificaat lieve Bloem, maar ik denk dat de meesten op dit forum deze verdienen!! 

Ik hoop dat jullie mij niet een verwaand nest gaan vinden, maar ik ben inderdaad ook wel wat trots op mezelf maar vooral super super blij..... eindelijk begin ik ook een lichtje te zien aan het eind van de tunnel. Ik hoop zo dat er niet al te veel obstakels op de rest van het pad liggen!!

Het klinkt misschien raar maar ergens mis ik de afgelopen twee jaar. En dan bedoel ik vooral de veelvuldige berichtjes over en weer en het mekaar weer uit de put trekken of meekijken, meedenken....  Weten jullie het nog Weegschaaltje, Kaatje, Chrissie, Tuthola, Bloem  en al die anderen....??

En dan die wijnavondjes?? En ons cruiseschip met Libra en Buster??

Ondanks alle ellende een periode van herkenning/erkenning, hulp, steun, verbroedering, saamhorigheid, begrip, respect en waar ook plaats was voor humor, maar vooral vriendschap!!

Vind dat een dikke pluim naar diegenen die dit forum hebben opgezet ook best wel op zijn plaats is. Bedankt voor dit forum!

jan

We moeten elkaar blijven helpen en steunen, anders wordt het een hele lange weg. Ik heb heel veel aan het forum gehad en ik ben ook dingen anders gaan zien. Mijn politieke keuze is gegaan van CU naar de SP. Ik heb geleerd andere niet te veroordelen of te beoordelen.

De weg is lang, zonder begrip van je medemens in je nabijheid. Dit was ook de reden om het forum te starten. Iedereen is welkom en wij hoeven niet te weten wie je bent. We willen alleen weten hoe het met je gaat en hoe wij elkaar kunnen steunen met tips en goede raad.

Maar een forum wordt ook gemaakt door zijn leden en dat zijn jullie!

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Marjan12

Ik ben blij dat ik hier terecht ben gekomen, nooit geweten dat er anderen zijn, die in dezelfde shit zitten. Petje af, voor jullie allemaal!