De eerste maanden overleefd maar de weg is nog zo lang.....

Started by Knibbel, Jul 23, 2013, 11:08 AM

Previous topic - Next topic

Kaatje

wat een fijn nieuws! En nu genieten van het mooie lenteweer dit weekend :)

burningspirit

Wat een feest!!!! Yeah! Slingers en ballonnen, polonaise en bubbellimonade... hahahaha
Maar zonder gekheid, Knibbel, ik heb vandaag twee keer zo vaak als normaal op het forum gekeken in de hoop dit bericht te lezen.... wat een opluchting!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Knibbel

Ach wat zijn jullie allemaal geweldige lieverds!! Dank jullie wel.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Lizayra

Jippie! Ook ik keek bij thuiskomst meteen of er al bericht was  ;)

Buster

hihihi, ben super blij voor je!!!!

Zou dit nou Karma zijn?

gewoon

:) :) :) :) :)

Van harte gefeliciteerd

Het was echt veel geld, gelukkig kun je verder, maar vergeten doe je zo iets nooit meer.

tuthola

Knibbel

Quote from: Buster on Mar 28, 2014, 07:24 PM
hihihi, ben super blij voor je!!!!

Zou dit nou Karma zijn?
Zeker weten Buster, jullie hebben mij omringd met positieve karma.....

Quote from: gewoon on Mar 28, 2014, 08:10 PM
Het was echt veel geld, gelukkig kun je verder, maar vergeten doe je zo iets nooit meer.
Inderdaad dit vergeet ik nooit meer......

An0niempje

Vanmiddag voor ik weg ging nog gekeken, maar toen was er helaas nog geen bericht en toen ik weg was kon ik helaas niet kijken, maar wel aan je gedacht.
Ook ik ben heel erg blij voor je....
Echt super....

ennudan

Dat is goed nieuws Knibbel ! Wat heerlijk voor je en een opluchting zeg. Want jeetje 400,- das niet niks hoor

Libra

Pffffff......., lieve Knibbel...., wat zul je in je rats gezeten hebben!! :(

Ben superblij om te lezen dat het zo goed afgelopen is voor je!!

En ja, dit zijn van die dingen die je voorlopig voor een hele lange tijd niet meer zult vergeten! ;)

Heel veel liefs en een hele dikke knuffel!
:-*

Knibbel

Eigenlijk moet ik vanmiddag mijn adminstratie  helemaal bijwerken en wat betalingen gaan doen, maar kan er niet rustig voor gaan zitten, lig met mijn maag in de knoop.

Tsunami-alarm aan de Peruaanse en Chileense kust..... Mijn zus woont aan de kust van Peru vlakbij het getroffen gebied!!  Niet te bereiken via skype, geen reactie ontvangen op mijn bericht, kan alleen maar afwachten.....

Vreselijk wanneer je zo lam geslagen bent omdat je niets kunt doen. Klinkt misschien erg cru ten opzichte van anderen die nog volop in de piepzak zitten vanwege hun schuldenproblematiek,  maar ik ga liever aan de gang met mijn schulden met alle onzekerheid en angsten er om heen. Dat kun je tenminste nog sturen maar nu: dat gevoel van hulpeloosheid. Hoop gauw bericht te ontvangen.

Kaatje

lieve Knibbel, ik hoop zo dat je snel een berichtje van je zus krijgt! Dit zijn geen leuke momenten. En weet je, in dit soort situaties zijn schulden heel even niet prioriteit nr. 1. Blijven uiteraard wel belangrijk! zolang je maar op tijd de betalingen doet die je moet doen. Anders ben je zelf verder van huis en dat gun ik je ook niet.