De eerste maanden overleefd maar de weg is nog zo lang.....

Started by Knibbel, Jul 23, 2013, 11:08 AM

Previous topic - Next topic

An0niempje

ow :(

Hier nog 1, die voor je meebid, dat het geld weer terug de automaat in is gegaan......

Sterkte met wachten op het antwoord en een virtuele knuffel......

tuthola

Ohhh lieve knibbel wat een drama !!! Ik kan me je paniek helemaal voorstellen ook ik zou in tranen uitbarsten als het me zou overkomen  :-[
Ik hoop uiteraard dat het geld ingeslikt is.

Heel veel liefs en dikke knufff van mij

Boeddha

Awww nee!!! Lieve Knibbel!! Ik ga heel hard duimen!!! Ik begrijp je lichte paniek!!

Dikke knuffel om je rust een beetje te vinden!
Be strong, have faith!

Buster

Lieve Knibbel:

Stond er iemand achter je in de rij om te pinnen?
Daar heb je nog geen zekerheid mee, maar dit inslikken gaat best snel.
Morgen weet je meer.
Stel het geld is weg, contact opnemen, uitleggen en ene plan maken.
Stel het geld is er nog, contact opnemen, vertellen dat het iets later dan gebruikelijk binnenkomt.

Kop op, je bent een mens.
Ik hoop dat je avondwandeling je goed heeft gedaan.

Dikke knuf

gewoon

Ha Knibbel dit is echt een ramp waar je maag van omdraait en hoop net iedereen dat het geld er morgen gewoon nog is wat Chrissie schrijft geeft hoop, omdat zo,n lade snel sluit.

En wat goed dat je naar binnen gegaan, ben daar had ik niet opgekomen, en dat het geteld word is geweldig nieuws, en er een goede kans is dat je het terug kunt krijgen daar leer ik weer van en ben erg blij dat je dit opgeschreven hebt.

En het stomme is dat dit precies nu gebeurt als het veel geld is, met 50 euro gaat altijd goed maar nu was je waarschijnlijk in gedachten verzonken,  juist omdat het 400 was en bezig was met waar het naar toe moest.

Veel geluk voor morgen

Ja Buster het kan ook zijn dat er iemand achter je stond, maar die kan evengoed op het verkeerde been staan van, hee.. er zit geld in de lade mijn kans, en dan kijkt wie net wegloopt, en hop het laatje is weer dicht  ;D

Loopt altijd slecht af, met slechte mensen

Be

Ohh wat erg. Kan me je gevoel/stress/paniek helemaal voorstellen!!!! JE BENT NL NIET DE ENIGE..... mocht dat enige troost zijn. Heb het ook een keer gehad. Haasthaast, hoofd er niet bij snel even pinnen...
Was "maar" 50 euro. Duurde bij mij wel langer dan een dag maar was wel weer ingeslikt gelukkig en werd uiteindelijk weer teruggestort op mijn rekening. maar dat duurde zeker 2 weken als ik het me goed herinner.
Ik ga voor je duimen!!

gewoon

lieve allemaal zit te denken hoe je zo iets nooit meer mee hoeft te maken en mijn tip is, maak er een gewoonte van altijd een bonnetje te vragen !!!

Die is goed voor de administratie, en komt pas na dat je het geld uit de laden genomen hebt.

Knibbel

Lieve allemaal, ik dacht dat ik de tijd dat ik huilend achter mijn pc zat achter de rug had en nu zit ik weer te janken......

Buster, of er iemand achter mij in de rij stond, weet ik niet meer. Het was markt en druk en dan lopen zoveel mensen langs je door. Ik weet het gewoon niet meer. De avondwandeling heeft mij zodanig goed gedaan dat de paniek wel weer wat gezakt is, in tegenstelling tot vanmiddag, toen ik in paniek als een kip zonder kop over de markt heb gelopen. En je hebt gelijk, of het geld nu verloren is of niet, ik zal morgen meteen moeten gaan handelen en in ieder geval een plan opzetten, schuldeisers bellen..... Voel me weer wat beter, positiever nu, alleen door te denken over hoe te handelen in plaats van zitten jammeren en niets doen.....

Quote from: gewoon on Mar 27, 2014, 09:16 PM
En wat goed dat je naar binnen gegaan, ben daar had ik niet opgekomen, en dat het geteld word is geweldig nieuws, en er een goede kans is dat je het terug kunt krijgen daar leer ik weer van en ben erg blij dat je dit opgeschreven hebt.

En het stomme is dat dit precies nu gebeurt als het veel geld is, met 50 euro gaat altijd goed maar nu was je waarschijnlijk in gedachten verzonken,  juist omdat het 400 was en bezig was met waar het naar toe moest.
Ik ben eigenlijk een beetje in paniek het kantoor van de bank binnengelopen. Zij hebben wel meteen actie ondernomen en mij de procedure uitgelegd, maar ik was zo van de kaart dat ik alleen maar o jee, o jee, kon zeggen. Wat ik heb onthouden is dat als het geld ingeslikt is door de automaat, het over een een dag of twee terug op de rekening wordt gestort, maar omdat ik zo van streek was werd mij verteld om morgen terug naar het kantoor te komen en dan nemen zij contact op met het hoofdkantoor, weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Quote from: gewoon on Mar 27, 2014, 09:16 PM
Ja Buster het kan ook zijn dat er iemand achter je stond, maar die kan evengoed op het verkeerde been staan van, hee.. er zit geld in de lade mijn kans, en dan kijkt wie net wegloopt, en hop het laatje is weer dicht  ;D
Loopt altijd slecht af, met slechte mensen
Zover ik begrepen heb Gewoon, is dat er nu een melding naar het hoofdkantoor is gegaan en als blijkt dat het geld weg is, zij via de registratierol van de automaat kunnen zien wie na mij gepind heeft via het rekeningnummer van die persoon. Zij kunnen dan eventueel contact opnemen met die persoon en vragen of die bereid is het geld terug te geven. Maar..... dan ben je echt afhankelijk van de eerlijkheid en bereidheid van die persoon.

Quote from: gewoon on Mar 27, 2014, 09:26 PM
lieve allemaal zit te denken hoe je zo iets nooit meer mee hoeft te maken en mijn tip is, maak er een gewoonte van altijd een bonnetje te vragen !!!

Die is goed voor de administratie, en komt pas na dat je het geld uit de laden genomen hebt.
Gewoon, dit vind ik dus een gouden tip. Jammer genoeg geeft die geldautomaat van mijn bank (bankier volgens mij bij dezelfde bank als jij, ABN AMRO) al maanden aan dat er geen bon uitgeprint kan worden. Ga mij aanleren wanneer dit zo is, dat ik hier geen geld afhaal, maar dan liever een blokje om loop naar een andere geldautomaat.

Maar wat ik mezelf nu ook kwalijk neem, heb ik eerst met trots vandaag op dit forum verteld hoeveel ik met mijn schulden gezakt ben en dan doe ik zoiets stoms.....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

An0niempje

Knibbel

YES YES, MIJN GELD KOMT WEER TERUG.......!!

Hier is iemand geweldig opgelucht en enorm blij: binnen een of twee werkdagen is mijn geld weer op mijn rekening bijgeschreven!!   :) :)

Vanmorgen eerst naar het kantoor van de bank, daar kreeg ik gelukkig te horen dat het geld inderdaad ingeslikt is maar dat het pas begin volgende week weer op mijn rekening is bijgeschreven. Maar dat boeide mij het minst: ik krijg mijn 400 euro terug en dat was voor mij het aller allerbelangrijkste.....

Daarna snel voordat ik moest gaan werken de schuldeisers, wiens incasso's vandaag van de andere rekening afgeboekt moesten worden, gebeld en situatie uitgelegd. Gelukkig hadden ze allemaal begrip en hadden geen problemen ermee dat de betaling wat later bij hun binnenkomt.

Gelukkig.... dat het toch nog allemaal goed is gekomen. Pfff... had het wel even benauwd toen ik weer geld uit de automaat moest halen, het hele gebeuren heeft toch diepe indruk gemaakt op mij. Heb maar de geldautomaat binnen in het kantoor gebruikt, dan word ik tenminste niet meer afgeleid.....

Chrissie

Wat heerlijk dit nieuws, ben zo ontzettend blij voor jou knibbel.
:-*
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel