Leuke dingen

Started by Kaatje, Jul 22, 2013, 04:53 PM

Previous topic - Next topic

Kaatje

Ik kon niet zo snel het juiste topic vinden om het volgende te plaatsen. Ik lees net de nieuwste Santé en daarin staan tips voor een budgetzomer.

Voor degene die in de buurt van Weesp wonen. Als je jarig bent kan je op je verjaardag gratis naar de Spa Wellness Weesp www.spawellness-weesp.nl Jammer dat het niet bij mij in de buurt is, maar zou best heen willen op mijn verjaardag. :) :)

In Den Haag kan je een gratis yoga les volgen in ruil voor het doen huishoudelijke klusjes :)

Vind dit zo leuk om te lezen. Hoop dat er op meer plekken dit soort acties komen. Er staan nog veel meer tips in voor een budgetzomer. Aangezien ik Wellness en Yoga heerlijk vind, wilde ik juist deze met jullie delen :) :)

Knibbel

Zijn inderdaad leuke suggesties, alleen jammer dat het voor mij te ver uit de buurt is.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Kaatje

Voor mij ook Knibbel, hoop op meer van dit soort dingen op alle plekken door het land heen :) :) Dan komt het ook dichter in de buurt voor ons :) :) Staan nog meer tips in. Als je in de supermarkt ben, lees daar de 3 bladzijden of in de bieb :)

Knibbel

Quote from: Kaatje on Jul 22, 2013, 05:48 PM
Als je in de supermarkt ben, lees daar de 3 bladzijden of in de bieb :)
Wordt de bieb, daar kan ik kostenloos en op mijn gemak allerlei tijdschriften en kranten lezen. Ze hebben daar heerlijke zachte leren banken. Je kunt er zelf voor 50 eurocent een kop koffie bij drinken!!

Kaatje

Dat is echt heerlijk zeg! Hier vlak bij mijn huis is een hele kleine bieb, maar beneden ook genoeg leesvoer :)
Ik zou  van de week de bladzijden ook nog kunnen inscannen en kunnen mailen als je wilt :) :)

Knibbel

Als je dat zou willen doen, heel graag!!

Kaatje

ga ik doen voor je, denk morgen. Lig nu lekker languit :)

Kaatje

Kaatje

Kaatje

het laatste deel.

Ik had eindelijk zin om de bladzijden in te scannen. Sorry dat ik het niet eerder heb gedaan.

Knibbel

Super Kaatje, heb het meteen opgeslagen, ga vanavond eens goed doornemen. Over twee weken hebben wij drie weken vakantie dus er zullen wel wat dingen bij zijn die wij geheel gratis kunnen ondernemen.

flits

ik heb ze ook maar even gedownload ik ben over 2 weken 1 weekje vrij dan kan ik er mischien wel iets van doen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016