Vraag over linken

Started by MrsSpock-MrSpock, Jul 20, 2013, 01:15 PM

Previous topic - Next topic

MrsSpock-MrSpock

Geachte forum beheerder(s)

Ik had de volgende vraag mijn vrouw en ik zijn lid van een aantal web pagina's waar je door een click op een link die je in je mailbox krijgt een paar euro in de maand kan verdienen.
Graag zou ik deze linken willen plaatsen aangezien in ons geval alle kleine beetjes helpen.
Ik wil hierbij duidelijk maken dat ik niet willen spammen en de kale link neer wil zetten dus niet mijn referentie link zodat het eerlijk is en ik niet aan andere hun leed wil verdienen.
Dit zijn gerenommeerde websites en ik denk bij een aantal mensen bekend.
Is dit toegestaan ?

Weegschaaltje

Men is er hier niet zo happig op. Omdat mensen met schulden dan evt in de verleiding kunnen komen om toch onnodige aankopen te gaan doen. Daardoor nog dieper het moeras in zakken. Tevens gaat het sparen tergend langzaam. overigens doe ik zelf wel mee aan deze betaalde mails :P

Knibbel

Zelf doe ik niet aan die spaar- of betaalde mails. Weet ook niet hoe dat allemaal werkt en eerlijk gezegd wil ik dat ook niet weten. Het lijkt het mij ook geen goed idee om deze linken op dit forum te plaatsen. Want zoals Weegschaaltje al aangaf, we proberen allemaal uit het moeras van schulden te komen en het gevaar van deze linken is toch dat het van kwaad naar erger wordt. Want wij zijn en blijven mensen, met hun sterke en zwakke momenten, en als je hieraan meedoet loop je toch gauw de kans om te zwichten voor een of andere, ogenschijnlijke, goede aanbieding!! Zeker als je zelf niet zo sterk in je schoenen staat. Tenminste zo zie ik dat.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

admin

Ik sluit mij hierbij aan.

Wat je overigens wel kunt doen is mail plaatsen in algemeen, waar je vraagt, om een Referral uit te wisselen via PM. Mevrouw X heeft 10 spaarprogramma's en Meneer Y heeft 20 spaarprogramma's

5 spaarprogramma's zijn overeenkomstig en Mevrouw X is geen lid van 14 spaarprogramma's die meneer Y heeft. En meneer Y is geen lid van 6 programma's van mevrouw X

Meneer Y wordt lid van de 6 programma's van mevrouw X.  Mevrouw Y krijgt bonus van 6 x 1,5= â,¬ 9
Mevrouw X wordt lid van de 14 programma's van y. Meneer X krijgt bonus van 14 x 1,5 =â,¬ 21

Hoe jullie het doen is aan jullie. Doe het via PM.

Met een (1) spaarprogramma krijg, voor dat deze uitbetaald zo'n 1000 persoonlijk gerichte e-mails, met doelgerichte mail. Telefoon, auto etc. Tien spaarprogramma's is 10.000 e-mails voordat er betaald gaat worden. 
Admin Schuldenforum.

Admin (SYNOP) is Watching YOU!!!