Ouderschapsverlof 2014 aanvragen

Started by Lavie, Jul 17, 2013, 10:02 AM

Previous topic - Next topic

Lavie

@ tuthola,

Jazeker! moet natuurlijk nog wel met mijn manager en p&o adviseur om de tafel, maar ze mogen het mij wettelijk niet verbieden. Het is een recht waar je gebruik van mag maken.

Ben zo blij! nu doorbikkelen tot 5 december, dan begint mijn zwangerschapsverlof tot 01 april 2014.

Thanks!

Knibbel

Wat fijn voor je Lavie, dat je toestemming hebt gekregen voor het ouderschapsverlof. Nu kun je tenminste echt ontspannen gaan genieten van jouw laatste zwangerschapsmaanden en straks natuurlijk van de kleine.... :)

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Lavie

Ben inmiddels bevallen van een prachtige zoon!

Ook mijn ouderschapsverlof is ingewilligd en krijg zelfs een deel terug van de belastingdienst. Ik heb nu nog 13 maanden te gaan. Maar het gaat allemaal goedkomen.

Na regen volgt zonneschijn...

Buster

Lavie, gefeliciteerd!

Heel veel succes de komende periode, moeder worden is prachtig maar die hormonen,.. ;)
Super dat het allemaal zo op zijn pootjes terecht is gekomen.

tuthola

Gefeliciteerd met dit kleine wonder die je alle geldzorgen af en toe eventjes kan laten vergeten :-)

lonkes1984

Don't look back.... You're not going that way!

Boeddha

Wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd! Geniet van jullie kleine wonder!

Be strong, have faith!

Xdewit

Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi nieuws.
Ps laat je niet gek maken wat een baby allemaal 'nodig' heeft! Valt reuze mee :)

Libra

Van harte gefeliciteerd!!

Nu even lekker genieten met en van elkaar.

Lavie

Bedankt allemaal, ben een beetje laat met reageren maar beter te laat dan nooit nietwaar?

Inmiddels is mijn spruit alweer 4,5 maand en we zijn dolgelukkig met hem. Mijn man past op als ik moet werken dus het is allemaal goedgekomen. Moet er wel bij vermelden dat we een fantastische bewindvoerder hebben want ik weet dat het echt heel anders kan gaan helaas.

Volgend jaar maart hoop ik met de schone lei deze 3 jaar af te sluiten en de weg in te slaan naar een schuldenvrije toekomst. Daar hebben we hard voor gewerkt!

Warme groet,
Lavie

Buster

Wauw, wat een fijn bericht!

En idd, je hebt een hele fijne bewindvoerder.
Ik was eerlijk gezegd enorm (aangenaam) verbaasd dat het allemaal was goedgekeurd.
Geniet ervan!