112schulden.nl

Started by jan, Jun 21, 2013, 07:22 PM

Previous topic - Next topic

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Buster

Ben er even stil van,...

Kaatje

Jan echt een super filmpje heb je weer gemaakt! En alles wat er in staat is waar!

Buster behandelt je echt als mens, ongeacht wie je bent en wat je schulden zijn. Ze houdt een goede spiegel voor en leert je hierdoor zelf je eigen schulden aan te pakken. In het begin met hulp en begeleiding, maar ik heb veel van haar geleert. En het positieve van Buster vind ik persoonlijk dat zij het ook belangrijk vind dat je een buffer op bouwt, hoe klein die ook is. En dat heb ik voordat ik hier op het forum kwam niet ergens gehoord of gelezen.

Buster je bent echt een topper!!!!

Knibbel

Ben het helemaal met je eens Kaatje. Een prachtig stukje film over Buster en haar 112 schulden. En zo waar allemaal.

Ze heeft me in het begin enorm geholpen met het opzetten van een overzichtelijke administratie en met brieven naar schuldeisers. En nog steeds maak ik dankbaar gebruik van haar kennis.

Daarnaast stimuleert zij mij iedere keer weer enorm om de draad op te pakken en door te gaan. Door haar krijg ik steeds meer inzicht in hoe om te gaan en te leven met schulden.

En wat me het meest raakt bij Buster, ze doet het allemaal vanuit haar hart.

Dank je wel Buster.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Chrissie

Wat een mooie reclame voor Buster, Jan! Je filmpjes worden steeds beter.

Het is helemaal waar! En het is precies zoals Peter zegt ze heeft een hele brede kennis dat is mooi als je dat bezit daar kun je veel mensen mee helpen. De eenvoudige dingen dat lukt me nog wel maar ik leer van die brede kennis nog van tijd tot tijd weer bij.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Libra

Echt helemaal top Jan!!

En onze Buster, ja dat is een hele speciale!! :)

Xdewit

Buster wat een fantastisch initiatief! Ik denk daar zo vaak aan als ik mensen spreek in een WSPN etc. Hoe ga je je gedrag veranderen zodat het niet meer voorkomt? Ik mis dat stukje duidelijk in de schuldtrajectproblematiek. Succes :)

Buster

Dank je!

De traditionele manieren zijn nodig aan verfrissing toe.
Zelf aflossen werd altijd gezien als gedoemd om te mislukken.
Ja dat snap ik, als je zonder kennis gaat proberen af te lossen wordt er behoorlijk misbruik van je gemaakt.
Hoog tijd om daar aandacht aan te besteden.
Pas als je zelf iets KAN veranderen GA je ook echt iets veranderen.

Uitzonderingen daargelaten natuurlijk ;)

Pandora

Wat een mooi en duidelijk filmpje, super  :)