Start met het aflossen van schulden. Voorwaarde is een Financieel overzicht!!

Started by jan, Jun 15, 2013, 07:25 PM

Previous topic - Next topic

jan

Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

peter

Peter
Administrator Forum

jan

Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Libra

Kaatje

Heel mooi, informatief en helder!  sorry maar typ/taal fouten vallen mij vaak direct op en die zitten er wel in. Wil je dat ik die zo op het forum doorgeef of even via een pm?

Verder leuk filmpje met muziek  :) :)

Knibbel

Inderdaad leuk en informatief. Voor een schuldenaar die net begint zijn schulden aan te pakken kan dit een heel goede leidraad zijn waarmee ze overzicht voor zichzelf kunnen scheppen.

Knap gedaan trouwens!!
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

jan

Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Kaatje

jan daar heb je ook helemaal gelijk in. ik had het ook niet op het topic moeten vragen, maar je eigenlijk direct pm moeten sturen. sorry daarvoor. Anders de berichten daarover even verwijderen. vind ik ook helemaal goed.
ik respecteer je gevoel helemaal.

Kaatje

wel heel ideaal om youtube ook hiervoor te gebruiken. Echt een super idee Jan!

jan

Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Kaatje

ik leer er weer van dat ik bepaalde dingen vanuit mijn enthousiasme niet zo snel moet doen, zoals de vraag en opmerking zo op het forum te zetten. de berichten kunnen en mogen van mij daarover verwijderd worden :)

ik wil niet met het vingertje wijzen, alleen aangeven dat het er in staat en ik vind dat zonde, ben er intussen achter gekomen dat er meer mensen zijn die zich daar aan kunnen storen en daardoor bepaalde stukken dan direct niet meer verder lezen. En dat is niet het doel van jouw filmpje.

jan

Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Weegschaaltje

Chrissie

geweldig gedaan Jan hier hebben velen wat aan, heel helder en duidelijk!

Sinds januari 2016 schuldenvrij.