Update Forum naar hogere versie

Started by peter, Jun 08, 2013, 09:22 AM

Previous topic - Next topic

peter

De rechterbalk is weer terug, is dit beter zo?
Peter
Administrator Forum

Knibbel

Pfff..... vanavond even weggeweest en lees nu al die berichtjes. Moet zelf nog erg wennen aan de nieuwe versie.  Vind het allemaal nog een beetje verwarrend, maar zal misschien wel aan mij liggen. Heb vlak voor de overgang twee messages gekregen van Kaatje, die staan niet vermeld bij my messages.  Die kan ik wel lezen in mijn normale mailbox, maar bij inbox van my messages staan ze niet. Ook mis ik de outbox bij my messages. Heb Kaatje vanavond een mail teruggestuurd, doch kan niet zien of die nu wel of niet verstuurd is.

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Buster

Hoi Knibbel,

Als je op My Messages gaat staan dan kies je voor de optie Read Messages.
Dan ben je in je inbox.
Als je dan op "Messages" gaat staan zie je de optie Sent Items, dat zijn je verzonden berichten.
En anders bij deze; Kaatje, kijk even je berichten ;)

Knibbel

Heb ik gevonden Buster, maar er is geen optie 'outbox'. Die had ik in de vorige versie wel. Daarin kon ik verzonden messages in bewaren om het nog eens  te kunnen nalezen of iets op te zoeken. Die 'outbox' zit er niet meer bij. En in mijn eigen mailbox komt wel de binnen komende messages, die worden dus ook opgeslagen in mijn hotmailbox, maar de verzonden messages niet.

Knibbel

Heb de verzonden messages  (outbox) gevonden Buster, maar de laatste verzonden message naar Kaatje staat er niet bij, maar ook de laatste twee messages die ik van Kaatje heb ontvangen staan niet in de inbox. Is allemaal net tijdens de overgang geweest. Wacht maar af op antwoord. Bedankt.

Kaatje

ff snel, want k moet eten ivm medicijnen :(
knibbel, ik heb je bericht gehad ook hier op de forum site :)
peter, ik heb nog steeds geen rechterbalk. hoe klein ik het beeldscherm ook maak. want in de vorige versie als ik dan dit bericht aan het typen was zag ik de rechterbalk met de laatste postings, nu niets. hetzelfde als ik een topic aan het lezen was, maar nu ook niet. snap er niets van, zal vast en zeker aan mij liggen :)

Kaatje

Peter, het lag echt aan mij! Ik zag dat als ik gast er was, het er wel stond. ik heb nu linksboven op wat + en - gedrukt en nu heb ik wel weer de rechterbalk. Ben helemaal happy!!!!!

Lag echt aan mij, niet aan jullie, maar ben zo blij dat ik die balk weer heb. Blijkt wel weer hoe gewend ik raak aan hoe het was en dat dan ook graag terug wil en het was al terug, alleen ik kon het niet vinden. Gisteravond was ik weer vol medicatie. Nu vanochtend ben ik wat helderder en het is met gelukt :) :) :) :)

Kaatje

wat ik ook leuk vind is dat er onderaan staat in de rechterbalk, recente topics. Dat is wel heel erg fijn! Dat was er voorheen volgens mij niet, maar ben er blij mee  :D :D :D

jullie zijn er erg druk mee bezig! Dank jullie wel daarvoor.
Blijkbaar, kan je een aantal dingen voor jezelf zo inrichten wat voor een ieder prettig is. :) :)

tuthola

Helemaal toppie het nieuwe scherm....even wennen maar dat is met alles dus petje af voor degene die hier hun vrije tijd aan besteed hebben.

Knibbel

Nu ik de vernieuwde site goed verkend heb, erg blij met de verbeteringen. Het is even zoeken en wennen, maar dan heb je ook wat.... Het ziet er veel rustiger en strakker uit. Heel veel lof voor al dat werk!!

Misschien ben ik nu aan het muggeziften  ;), maar de tijdsaanduiding bovenaan is niet correct.