Update Forum naar hogere versie

Started by peter, Jun 08, 2013, 09:22 AM

Previous topic - Next topic

Kaatje

ik niet :(

en ik moet nu met de balk onderaan helemaal naar rechts om het hele bericht te kunnen lezen, past bij mij niet meer in 1 scherm, en de rechterbalk zie ik nog niet.

peter

Probeer eens ctrl - dan past deze beter op je scherm.
Peter
Administrator Forum

Weegschaaltje

Ik heb de rechter balk wel, maar voor de helft in beeld. Ik moet ook de schuifbalk onder in gebruiken.

peter

Wij hebben hem iets aangepast, is dit meer naar wens?
Peter
Administrator Forum

Buster

Ja! Ik heb nog wel wat,...  ;)

Ik kan geen topics meer maken, oja en de karma functie is verdwenen  :o
Gaat dat nog goed komen?

Leuke smileys trouwens!  :-*

peter

Je kan nog steeds topics maken en de karma functie werkt als het goed is.
Peter
Administrator Forum

Buster

De onderste 5 boards (algemeen enz.) kan ik geen topics aanmaken en ik kan bij niemand op applaus drukken.

De rest van de boards wel idd.

plut

Ik krijg " new" te zien bij posts waarvan ik zeker weet dat ik ze al gelezen heb.

Buster

Ja, Plut dat klopt, als je bovenaan even drukt op "mark read", dan verdwijnen de "new" blokjes.

Weegschaaltje

Ik heb rechts iig meer beeld. Zie nu 80% van de rechter balk, toppie.

Buster

Weegschaal, ik gebruik zelf Google Chrome als browser.
Daar kun je in en uitzoomen, zo maak je de pagina passend voor je eigen beeldscherm.

Kijk even of je bij je instellingen een optie hebt zoals Fit Screen of Zoom.

plut

Ik heb geen mark read staan, wel mark unread.

Als ik nu ga lezen dan verdwijnt het wordje new wel. Ging er echt om dat toen ik voor de
eerste keer op de update kwam, er new stond bij items die ik de dag daarvoor bv gelezen had. En waar geen new meer bij stond voor de update.

Buster

Plut, als je naar de begin pagina gaat waar alle boards op staan dan zie je onderaan, onder het board Algemeen, rechts in de hoek de optie "Mark all messages as read"
Als het goed is, dan kan je die indrukken en staat alles op gelezen.
Dan kun je zelf op de balk hiernaast de laatste berichten nalezen.

plut

@Buster, die heb ik nu ingedrukt en alle " new" tjes zijn weg.

Ik had het niet alleen bij de balk rechts dat er bij reeds gelezen berichten new stond. Maar bv ook bij een draadje waarbij voor het laatst op 23 mei was gereageerd en dat ik al had gelezen.

Ach, als het vanaf nu allemaal weer goed gaat...   :D

Kaatje

Peter, met ctrl - word het beeld wel beter passender, echter blijf ik geen rechter balk zien als ik in een topic zit. Als ik op home druk zie wel een rechterbalk, maar dat is niet wat ik bedoel. Bij de vorige versie als ik een topic was stond er rechts wat de laatste postings waren onder elkaar. Als ik dan op refresh drukte, dan kon ik gelijk zien of er wat nieuws bij zat. Dit nieuwste stond bovenaan. Ik zie dat nu niet. :(

Als ik druk op show unread posts since last visit, moet ik elke keer eerst van de site af en dan er weer op en dat vind ik zelf wel irritant. ik zie dan wel wat nieuw is, maar zie het dan niet op 1 pagina. Is er een andere manier dat ik die rechterbalk terug kan krijgen?