Update Forum naar hogere versie

Started by peter, Jun 08, 2013, 09:22 AM

Previous topic - Next topic

peter

Ls,

Het forum krijgt een update naar een hogere versie. Dit betekend dat het forum betere mogelijkheden heeft om spam en spam users te verwijderen. Geen informatie gaat verloren.

Het kan dus wel zijn, dat je opnieuw met gaan inloggen en verder verwachten wij geen problemen.
Peter
Administrator Forum

Kaatje

Dat is wel fijn! Wij kunnen wel continue op het forum ondanks de update? Of is er een tijd dat wij er niet op kunnen?

peter

Je kan er gewoon op, maar als alle gegevens zijn verwerkt, zit je de nieuwere versie
Peter
Administrator Forum

Kaatje

Buster

Yes! Ik kan weer op reply drukken!!!!

Beetje paniek hoor, vanmorgen ;)
Heren, het ziet er geweldig uit, complimenten.

Is dit dan Forum Basic? hahahaha

peter

Nou nee, we ontkwamen er niet aan het updaten. We hadden dachten wij alles goed overgezet, maar helaas bleek dit niet het geval. De admin accounts werkt goed en we dachten, we zijn er........

Dus niet, we gaan het verder verbeteren.
Peter
Administrator Forum

Kaatje

ik had hier ook paniek, want kon niets meer vinden, nu gelukkig al veel meer dan begin van de middag :) :)

Nog wel even een vraag, komt die rechterbalk ook weer terug, waar je makkelijk onder elkaar kan zien wat de laatste postings geweest zijn, zoals bij die oude versie? Dat vond en vind ik zelf wel makkelijk om te zien wat er nieuw geschreven is, ipv alle topics bij langs te gaan of via de home pagina het te gaan zoeken.

Buster

Kaatje, je kunt onder je profielnaam bovenaan de pagina op de link drukken; Last post since your last visit.

Dan kun je ook berichten overslaan die je niet wil lezen en drukken op mark read. ;)

peter

Quote from: Kaatje on Jun 08, 2013, 03:13 PM
ik had hier ook paniek, want kon niets meer vinden, nu gelukkig al veel meer dan begin van de middag :) :)

Nog wel even een vraag, komt die rechterbalk ook weer terug, waar je makkelijk onder elkaar kan zien wat de laatste postings geweest zijn, zoals bij die oude versie? Dat vond en vind ik zelf wel makkelijk om te zien wat er nieuw geschreven is, ipv alle topics bij langs te gaan of via de home pagina het te gaan zoeken.

Alles komt terug, wij moeten nog het e.a aanpassen. Soms lukt het niet in één keer.
Peter
Administrator Forum

Knibbel

Ziet er mooi en strak uit!! Even wennen aan de nieuwe opzet, maar het ziet er geweldig ut. Heb alleen een vraag: op mijn laptop heb ik windows xp, op onze computer is windows 7 geinstalleerd. Deze nieuwe versie van schulden-vrij.info krijg ik op de computer door. Alleen op mijn laptop staat nog altijd de oude versie en replys daarop komen niet door. Hij blijft staan op de oude versie. Komt de vernieuwde op windows xp niet door misschien? Of komt dat nog?
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

peter

Knibbel, dit is een kwestie van tijd door dat allerlei tijdelijke bestanden nog moeten komen te vervallen.
Peter
Administrator Forum

Knibbel

Kaatje

Quote from: Buster on Jun 08, 2013, 03:14 PM
Kaatje, je kunt onder je profielnaam bovenaan de pagina op de link drukken; Last post since your last visit.

Dan kun je ook berichten overslaan die je niet wil lezen en drukken op mark read. ;)

Buster, thanx! Ik ga dat proberen.

ik wacht nog wel even. Hoop dat de rechterbalk terugkomt :) :) en anders moet ik er maar aan wennen :( kost bij mij altijd tijd, ik houd niet zo heel erg van veranderingen. Was weer wat vaker op het forum en dan veranderd er wat. Komt allemaal goed :) Peter zegt dat alles terug komt :) :) Hoop het, daar zal ik heel blij mee zijn :) :) :)

Het ziet er verder wel heel goed en leuk uit :) :) Dat is wel heel positief :)

peter

De rechterbalk is weer terug, ik zie hem weer, jullie ook?
Peter
Administrator Forum

Knibbel

Yes, ik zie de rechterbalk ook weer.