Honeywell Chronotherm "1 jaar gebruikt"

Started by kevert, May 21, 2013, 12:56 PM

Previous topic - Next topic

kevert

Goedemorgen,

Ik heb hier nog een thermostaat liggen.
Graag zou ik er nog wel iets voor krijgen aangezien hij nog maar een jaartje in gebruik is geweest.

Op marktplaats heb ik hem voor 50 gezet maar als je met een leuk bod komt mag ie voor minder weg  ;)
Op de juiste manier ingesteld kan je aardig besparen op de energie kosten.

De Honeywell Chronotherm (CMT907G1003) is de zelfdenkende, 2-draads klokthermostaat die geschikt is voor elk 24 V cv-ketel. Door het uitgebreide 7-daagse klokprogramma kan voor de hele week een verwarmingsprogramma worden ingesteld. Wakker worden in een koud huis, of energie verspillen door 's nachts de verwarming aan te laten, behoren tot het verleden. Voor optimaal gebruiksgemak is elke dag eenvoudig instelbaar.

De Honeywell Chronotherm thermostaat heeft een zelflerende aanwarming en geeft de zekerheid dat op het gewenste tijdstip de juiste temperatuur al is bereikt. Wanneer de nachten kouder worden houdt de Chronotherm hier rekening mee, en zal de verwarming 's morgens iets eerder aanzetten. Ook met de zomer- en wintertijd hoeft geen rekening te worden houden, want op de juiste dag verzet de Chronotherm de klok automatisch. Met vakantie en vrije dagen kan met een druk op de knop een ander programma worden ingesteld. Met de timerknop kan voor een bepaalde tijd een temperatuur ingesteld worden.
Aan/ uit kamerthermostaat
Volledig in te stellen 7-daags programma
Zelflerende aanwarming
Eenvoudige bediening
Verlicht LCD display
Batterijen meegeleverd

Chrissie

Kevert had je dit berichtje niet een paar maand eerder kunnen plaatsen  ;D 
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

kevert

haha nee sorry, want dan had ik zelf zonder thermostaat gezeten!! ;D