payogo

Started by sacredfour, May 19, 2013, 03:47 PM

Previous topic - Next topic

sacredfour

Een aangepaste brief voor payogo:

Quote(aan) <>

Betreft <rekeningnummer
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

jamy2010

Dank je wel sacredfour, deze brief ga ik is toe sturen. alleen hoe krijg ik deze brief nu op mijn pc zodat ik hem kan uitprinten?

sacredfour

copy/paste Jamy! dat moet je toch weten! ::)
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

Weegschaaltje

Je moet hem eerst selecteren dmv de linker muisknop ingedrukt houden over de gehele tekst scrollen. Daarna met je rechtermuis knop op de tekst 1 maal klikken. Dan verschijnt er een lijst. Neem de regel kopieeren. Op je pc heb je vast wel word of bv een kladblok bestand. Die openen. Linker muisknop 1x indrukken en dan plakken uit de lijst selecteren. Als t goed is staat de brief dan in het bestand en kan je hem zelf naar behoren invullen althans zo doe ik t altijd.

jamy2010

Zo weet ik het wel, maar dacht dat er een andere manier voor was. Heb hem nu in mijn  map staan waar die thuis hoort.

Kan ik dit per e-mail sturen of via de post, wat is het beste?

sacredfour