incasso bureaus

Started by jamy2010, May 11, 2013, 11:45 AM

Previous topic - Next topic

jamy2010

Stel dat ze beslag op het loon leggen, zal dat dan al op AS donderdag kunnen zijn? Dan krijgen wij namelijk onze uitkering en het vakantiegeld.

Libra

Dan kan ik je echt niet zeggen.

Kijk, maandag is alles gesloten i.v.m. Pinksteren, dus als ze al stappen zouden gaan ondernemen dan is dit op z'n vroegst op dinsdag.

Ik zou je adviseren zelf dinsdag onmiddellijk in de telefoon te klimmen en de Sociaal Raadslieden te bellen waar je voor vrijdag een afspraak hebt, hier heel duidelijk aangeeft wat er nu allemaal gebeurd is en dat je onmiddellijk en dringend hulp nodig hebt.

Ik stuur je even een PM.

Hou vol en heel veel liefs!!

plut

@Jamy2010, ze kunnen geen beslag op je rekeningen leggen. Daar zijn ze niet toe bevoegd.
Laat je alsjeblieft niet gek maken. Ze proberen je op deze manier te manipuleren.

jamy2010

Ik krijg de onderstaande e-mail, wat moet ik doen?

Wij zullen het dossier dinsdagochtend 09.00 uur bespreken in het management overleg. Wij verzoeken u dit weekend nog een opgave te doen van alle bezittingen, schulden, alle inkomsten en uitgaven per maand met stukken onderbouwd per datum van vandaag. Zonder die informatie kunnen wij niets inhoudelijk bespreken noch controleren. Het voorstel is om 17.00 uur komen te vervallen.

Onder voorbehoud alle rechten.
Hoogachtend,

Incassobutler.nl

Libra

Lieve Jamy,

Precies als met al het voorgaande.
Niets!!!!!

Zoals ze zelf ook aangeven, het weekend staat voor de deur en dan ook nog een lang weekend doordat het Pinksteren is.
Dus nu even pas op de plaats maken!!

Quote from: jamy2010 on May 17, 2013, 06:28 PM
Het voorstel is om 17.00 uur komen te vervallen.

Voorstel ??? Welk voorstel?
Dat zijn geen voorstellen, dat zijn alleen maar ongeoorloofde en onwettige dreigementen!!!
En wie doet nu eigenlijk die incasso? Infare waar je het ene bericht van krijgt, of Incassobutler waar je nu het laatste bericht van hebt ontvangen?
??? ???

Ga morgen eens even op je gemak je beslagvrije voet uitrekenen, via onderstaande link.
http://www.schuldinfo.nl/fileadmin/kwijtschelding/invoerBeslag.php

Het stukje waarin gevraagd wordt je loon in te vullen na beslag moetje gewoon openlaten, de rest vul je gewoon in.

Nu weet je waar je minimaal van moet leven en kun je zien hoeveel aflossingscapaciteit je eventueel hebt.
Je bent dit/deze krediet(en) zelf aangegaan en dus weet je ook dat je dit terug moet betalen.
Maar dan wel volgens de regels en niet op deze manier!

Succes!!

plut

@Jamy2010, wederom loze stoere praat. Daar gaan zij niet over. Wederom, niet late intimideren.
Lees de andere draadjes over flitskredieten. Staat ook een hoop stoere praat in van incassobureau's.

Op deze manier hopen ze je snel tot betalen over te halen.

Buster

Jamy,

Om je gerust te stellen; niemand gaat beslag leggen op je loon!

Consevatior beslag houd in dat ze vooraf alsvast aan een rechter vragen of er beslag kan gaan worden gelegd ALS er een veroordeling komt.

Tot nu toe hebben ze geen grond om naar de rechter te gaan.
Dit is regelrechte intimidatie.
Ook het vervallen van het voorstel om 17.00 uur.

Je gaat van de week naar de sociaal raadslieden.
Kaart daar aan dat je bereidwillig bent om mee te werken, dat ook hebt aangegeven.
Dat je vervolgens dreigende brieven en emails hebt gehad die je persoonlijk onder druk zetten.
Dat het juridisch loket je heeft weggestuurd zonder hulp en dat je nu echt wilt weten welke stappen je het best kunt zetten om jezelf juridisch te gaan beschermen.

Wat zij doen is dreigen op papier, ze gaan het NIET uitvoeren want er is geen rechter die daar aan mee gaat werken.
Het is echt, serieus, PURE bangmakerij.
Daarom is het zo belangrijk dat je nu gaat onderzoeken hoe je terug kan dreigen!!
Zij ze nou helemaal!

Dus nogmaals; ze gaan geen beslag leggen op je loon of op wat dan ook, dat mag echt alleen een gerechtsdeurwaarder en die werkt echt alleen in opdracht van een rechter.
Er is geen rechter in Nederland (en ik zeg dit eigenlijk nooit zo hardop) maar er is geen rechter in Nederland die hier in mee gaat.

Je hebt een advocaat nodig en wel heel snel ook!

Buster

Jamy, kan je misschien iets meer vertellen hoe het is ontstaan.

Ik lees iets van

jamy2010

Het moest 23 april terug betaald zijn, ik heb ze op de hoogte gebracht dat ik hier niet aan kan voldoen, dat we ook hulp aan het zoeken zijn voor onze geld problemen. Ze dreigen dus al meteen met beslag leggen, het bedrag dat ze moeten hebben is een kleine 2000 euro, dat is met de extra kosten erbij.het incasso bureau kwam al gelijk in beeld, is gewoon een bedrijf vermoed ik zo. Als ik een email stuur zijn het steeds de zelfde namen, en je krijgt ook meteen antwoord, heb dit nog bij gen bedrijf mee gemaakt dat je meteen antwoord krijgt.
Zij werken dus ook op zondag, hemelvaart dag, zal dus ook wel met pinksteren zijn, heb namelijk ook al een mail op zondag gehad van ze.

jamy2010

Hoe kom ik aan een advocaat?

peter

Zou het niet kunnen zijn dat dit incassobureau nep is of een
Peter
Administrator Forum

peter

Quote from: jamy2010 on May 17, 2013, 10:17 PM
Het moest 23 april terug betaald zijn, ik heb ze op de hoogte gebracht dat ik hier niet aan kan voldoen, dat we ook hulp aan het zoeken zijn voor onze geld problemen. Ze dreigen dus al meteen met beslag leggen, het bedrag dat ze moeten hebben is een kleine 2000 euro, dat is met de extra kosten erbij.het incasso bureau kwam al gelijk in beeld, is gewoon een bedrijf vermoed ik zo. Als ik een email stuur zijn het steeds de zelfde namen, en je krijgt ook meteen antwoord, heb dit nog bij gen bedrijf mee gemaakt dat je meteen antwoord krijgt.
Zij werken dus ook op zondag, hemelvaart dag, zal dus ook wel met pinksteren zijn, heb namelijk ook al een mail op zondag gehad van ze.

Een rechter legt beslag op, niet een incassobureau. Ik denk dat Infare.nl niet weet hoe de wetgeving in elkaar steekt. De website bestaat pas sinds kort. Dus dit is iemand die jou geweldig onder druk kan zetten en jij trapt erin. Ongeacht wat wij op dit forum, als ervaringsdeskundige tegen jou vertellen. Echter dit neem jij niet van ons aan.

Het lijkt nu net,alsof jij op deze manier, reclame maakt voor dit incassobureau.

Peter
Administrator Forum

sacredfour

Jamy210,
Lees antwoord 27 in dit draadje nog een keertje!
Laat ook weten waar de vordering precies over gaat.
Je kan mij een persoonlijk bericht sturen. Ik kan je dan helpen met een brief.
De menselijke geest die tijd en ruimte in het leven geroepen heeft om een model te creëren van het bestaan, is zijn werkelijke aard vergeten. Hij is het model geworden.

jamy2010

peter jammer dat jij denkt dat ik reclame maak voor ze, dat  is dus niet het geval, vind dit niet zo leuk om te lezen.

Dick

Quote from: jamy2010 on May 18, 2013, 06:42 AM
peter jammer dat jij denkt dat ik reclame maak voor ze, dat  is dus niet het geval, vind dit niet zo leuk om te lezen.

Jamy, het is niet de eerste keer dat dit forum te maken heeft, met incassobureaus en met mensen die reclame willen maken voor een incassobureau. Er wordt dan een topic gestart, die richting een bepaalde uitkomst gaat. Dit gevoel heeft niet alleen Peter en ik, maar ook anderen op dit forum, die dit onderwerp meelezen.

Vergeet niet dat dit forum al een aantal jaren bestaat, de ervaringsdeskundigen zitten hier.

Uitgangspunt is de wetgeving, deze is duidelijk. Iedereen kan een incassobureau starten, zelfs wij mogen dit.

Samenvattend, je komt niet geloofwaardig over, het lijkt wel of er een testimonial wordt gecre
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info