Payogo het nieuwe verdienmodel van minilening.nl/Krapbijkas.nl

Started by BillieB, May 01, 2013, 11:14 AM

Previous topic - Next topic

BillieB

https://www.payogo.com/home.aspx

QuotePayogo, de Card voor iedereen

Bestel nu de Payogo Card als origineel cadeau of voor eigen gebruik. Naar keuze met

Buster

Welkom bij de Vovag garage,...

Of u even over het volgende heen wil lezen en zich toch wil laten verleiden.
Als u daarover gaat miepen dan roepen we gewoon dat u heeft getekend voor de Algemene Voorwaarden en dus op de hoogte was.

De kosten voor het lidmaatschap alleen al zijn 25% per maand. Dat is 300% op jaarbasis.
Als u daarover gaat miepen dan roepen we gewoon dat u heeft getekend voor de Algemene Voorwaarden en dus op de hoogte was.

De terugbetalingstermijn bedraagt 21 dagen. Als u niet op tijd betaald stellen wij u in gebreke en dat doen we niet met de wettelijk verplichte 14 dagen, nee wij rekenen 9 dagen. Als u daarover gaat miepen dan roepen we gewoon dat u heeft getekend voor de Algemene Voorwaarden en dus op de hoogte was.

Wij zeggen op onze site dat we geen toetsing doen bij het BKR voor de som van maximaal

Knibbel

Een 'garage' waar ik nooit klant zal worden, die ik zal mijden als de pest.

Super goed opgezet Buster.
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Libra

Tja..... >:(, ze blijven het elke keer proberen!!

De enige oplossing is echt NIET aan beginnen!!

Knibbel

Volgens mij zijn er nog meer 'addertjes' onder het gras.

Lees bij voorwaarden o.a.:
- Overheveling is het doen overschrijven van de ongebruikte waarde van een Payogo Card naar een niet-vervallen Payogo Card van dezelfde Payogo Accounthouder. De kosten van overheveling bedragen EUR 15,00.
- Restitutie is de teruggave van de ongebruikte waarde van een Payogo Card .Restitutie vindt plaats door overschrijving naar de aan de Bank opgegeven bankrekening van de Payogo Accounthouder. De kosten van restitutie bedragen EUR 15,00.

Dus als ik het goed lees kost overhevelen of terugstorten naar je eigen bank flink wat geld.

- Payogo Card met een tegoed van EUR 50,00 of minder na de vervaldatum worden als ten volle benut beschouwd en hebben geen waarde.
Met andere woorden: heb je na de vervaldatum nog geld op je kaart dan ben je dat geld kwijt. Of zie ik dat verkeerd?

Schofterig.... Hopelijk gaat niemand met hen in zee!!

“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Buster

Precies

En als u daarover gaat miepen dan roepen we gewoon dat u heeft getekend voor de Algemene Voorwaarden en dus op de hoogte was.