Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties op mijn bericht dat ik weer oma wordt. Wat mij zo blij maakt is dat wij een goede verstandhouding samen hebben en dat zoon en schoondochter mij er echt bij willen betrekken. Helaas zie ik in mijn omgeving wel eens families waar dit heel anders aan toe gaat......
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Vlinder59

;D Werd net gebeld door mijn dochter. Ik word getrakteerd op een uitje. Ze neemt me mee naar de kerstmarkt in Dusseldorf.
Dat vind ik nu zo leuk.....wat om naar uit te kijken.
Heerlijk.
Vlinder

Boeddha

Dat mijn dochter, 15 jaar, vanmiddag zelf op pad is gegaan om een baantje te zoeken. En met resultaat!
Bij 2 winkels heeft ze volgende week een sollicitatiegesprek!
Hoe blij en trots ze was toen ze mij het vertelde, dat deed mijn moederhart weer smelten :-)
Be strong, have faith!

tuthola

Een aantal maanden geleden schreef ik dat ik diabetes had/heb....door alle geldzorgen ben ik vergeten te melden dat ik sinds ik goed op mijn voeding ben gaan letten inmiddels 14 kilo ben afgevallen. Jullie hadden gelijk dat gezonde voeding niet altijd duur hoeft te zijn  :D. Ik ben hier blij om daar ik dacht dat ik nooit zoveel kon afvallen doordat ik niet intensief kan bewegen maar het toch gelukt is. Helaas is mijn suikerspiegel nog niet goed en moet nu 2 tabletten per dag nemen.
Door het afvallen voel ik me veel beter en kan aanzienlijk meer bewegen dus de schone lei geld ook hier  ;D

Libra

Geweldig lieve Tuthola!!!
Wat een supernieuws!

Wat leuk Vlinder59!!
Dat is zeker iets om naar uit te kijken en straks volop van te genieten!

Goed voorbeeld, doet goed volgen lieve Boeddha!!
Mijn duimen hebben al menig overuurtje gedraaid, maar voor jouw dochter plak ik er met alle liefde nog een paar aan vast! ;)
Ik hoop dat ze aangenomen wordt.

Kaatje

ik geniet gratis en voor niets van het heerlijke weer buiten vandaag. Echt genieten tijdens mijn wandelingetje buiten :) :)

flits

dat de lekkage op de overloop nu eindelijk eens gerepareerd is en het  me niks geen geld kost

het mooie weer van vandaag kan ik zo mijn wasgoed weer buiten hangen

de spelende kinderen uit de buurt die nu nog naar buiten kunnen  spelen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Vlinder59

:D ;D Ik ben zo blij, dat mijn dochter nu ook alles weet, we morgen een gezamelijke bankrekening openen, de papieren voor social.nl op de bus zijn ( schuldhulpverlening), het zonnetje schijnt, dus de was lekker buiten hangt.  :D :D

Een hele boel dingen, waardoor je weer het gevoel hebt, lucht te krijgen.

tuthola

Ik ben blij omdat mijn vriendin vandaag mij geholpen heeft om de bovenverdieping op te ruimen en schoon te maken zoals ik in dit topic al aangegeven, hoop weggegooid ....heerlijk gevoel :-)

Libra

Al enige tijd is mijn combi DVD/Videospeler ter ziele.
Maandag kreeg ik van mijn zus en zwager een DVD speler die zij over hadden.
Daar was ik dus al zielsgelukkig mee.
Maar gisteravond kreeg ik van mijn voormalige schoonvader tijdens mijn verjaardagsfeestje, een kompleet, bijna nieuw, Dolby Surround System voor niets aangeboden.

Ik kijk er nu al naar uit dat ik heerlijk weer mijn DVD's kan bekijken en muziek kan beluisteren!

Vlinder59

Quote from: Libra on Oct 10, 2013, 04:30 PM
Maar gisteravond kreeg ik van mijn voormalige schoonvader tijdens mijn verjaardagsfeestje, een kompleet, bijna nieuw, Dolby Surround System voor niets aangeboden.
Ik kijk er nu al naar uit dat ik heerlijk weer mijn DVD's kan bekijken en muziek kan beluisteren!

Wat heerlijk voor je.........ik heb ook altijd muziek aan, en dan nog, van een voormalige schoonvader,  ;D ;D Top zeg.

Mijn dochter belde weer, ze heeft een fratis bioscoopkaartje voor me,gaan we samen naar de film, na mijn operatie.
Ze heeft ook een C1000 doos voor me........dan ben je toch een dag super gelukkig?? ( het regent namelijk weer)

Een vriend van mijn man, zit in de bijstand, en woont alleen.
We hebben nu al 2x boodschappen teveel......5 kg aardappelen, alle 2 de helft.
Super grote bloemkool idem, voor ons 30 cent en voor hem.
Als hij ziet dat ik bel, zegt hij, met de overleeflijn....ach als je mekaar kan helpen.
Voel me happy, nu ik dat zo opgeschreven heb.........kan er met niemand over praten.
Schaamte??

Vlinder

Knibbel

Dat mijn kinderen vorige week gestopt zijn met roken!! Meestal is vanwege gezondheid de stimulans om te stoppen, die van mij hadden als reden....... het kost hun te veel geld. De een rookte voor ca. 20 euro per week, de ander zelfs voor bijna 30 euro per week. Dus tel uit je winst.

De reden waarom maakt mij niet zoveel uit, ben allang blij dat ze gemotiveerd zijn om te willen stoppen.......
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Boeddha

gisteren een wandeling gemaakt met vriendin en mijn hond in het bos, vriendin loopt niet zo vaak in de natuur en onder het eandelen wees ik haar op de vele soorten paddenstoelen die nu volop aan het groeien zijn, na ruim 1,5 uur wandelen hebben we wel 18!! verschillende soorten op de foto gezet. Ze was verbaasd van zoveel pracht wat de natuur ons geeft.

Na de wandeling zijn we heerlijk het dorp in gegaan en op de versmarkt konden we heel veel lekkere kaasjes, worstjes, kip en salades proeven :-) als afsluiting zijn we bij de HEMA een 4-uurtje gaan halen. Voor 1 euro per persoon een kop koffie/thee en een klein stukje taart (keuze uit 4 verschillende soorten) echt een aanrader!

moe en met een grote glimlach naar huis, voor 1 euro een geweldige dag gehad!
Be strong, have faith!

flits

anmiddag ben ik weer voor het eerst sinds tijden een rondje wezen lopen en ik heb de eendjes bij de vijver ook gelijk maar gevoerd daarna een stukje verder nog maar even op een bankje gezeten en naar de voorbijgangers gekeken je ziet momenteel veel mensen met kinderen buiten daar word ik momenteel wel blij van

ik lees net op facebook  dat ik een mand met chocola heb gewonnen en dat het zo snel mogelijk naar me op gestuurd word daar word ik wel heel erg blij van
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Buster

hahaha, Flits wat een heerlijk nieuws!