Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

peter

Ik wordt hier heel blij van, je mag best trots zijn op jezelf ! En ook ik ben trost op jou!
Peter
Administrator Forum

jan

Flits gefeliciteerd ! Je bent vrij !!
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Zandra

Ik hoorde vandaag het bericht dat mijn restant studieschuld na 18 jaar (waarvan 3 jaar in een schuldregeling, dus 3 jaar bevroren) met per 1 januari wordt kwijtgescholden. Niet dat ik er iets van merk, omdat ik de laatste jaren steeds een draagkrachtmeting heb aangevraagd en niets hoefde te betalen, maar toch is het fijn nieuws.

Smile

Zandra  dat is  zeker  goed  nieuws   , dus  een fijne  start  voor  2017 .Groet, Smile   :)

Stil-verdriet

Vandaag goed nieuws gehad, ik heb onverwachts 4 vrij kaarten gekregen voor de bioscoop. Iemand op mijn werk had deze niet meer nodig en ik kreeg ze gewoon. Dit is een leuk uitje, wat niets kost. Drinken nemen we stiekem van huis mee ;)

Smile

gefeliciteerd ,  wat leuk!  een uitje is  altijd  wel leuk en kan iedereen  op zijn tijd  gebruiken .Heel veel  plezier en geniet ervan !   groet Smile   :)

burningspirit

Ook goed nieuws voor mij: een heus arbeidscontract bij Post NL gekregen. Eindelijk!
Nu kan ik mijn werkzaamheden als taxi-begeleidster combineren met post bezorgen, zonder de onzekerheid en het geringe perspectief van voorheen.
De uren die vast staan, worden in goed overleg met beide werkgevers wekelijks aangevuld door extra uren. Heerlijk, meer overzicht, gemakkelijker plannen en meer zicht op meer uren/ beter salaris.
Ik ben blij!
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Marjan12

Gefeliciteerd bs wat een zorg minder!

Marjan12

Ik leef momenteel op het minimum en koop niet iets wat niet noodzakelijk is.Wat een leuke bijkomstigheid is dat je allerlei dingen koopt zoals koek ed is dat je een gevulde koek weer gaat waarderen. Ik heb een paar maanden geen koek meer gegeten en vandaag bij de koffie heb ik genoten van een gevulde koek. Vroeger, at ik dagelijks koek. Een ander voordeel is, ik ben een stuk slanker geworden en dat is ook een goed gevoel.

burningspirit

Top Marian, ik herken het. Bij mij net zo. Behalve dat ik minder snoep beweeg ik veel meer en ben ook afgevallen, voel me ook lekkerder daardoor. En kan net als jij weer veel meer genieten van die enkele keer dat ik iets lekkers verorber  ;D
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

Marjan12

Ik ben vanmiddag een stuk gaan lopen om mijn hoofd leeg te maken en het was heerlijk weer. Ik had een flesje water meegenomen en ik heb genoten van de wandeling. Onderweg heb ik een tijdje op een bankje gezetten en alles van mij aflaten geleiden. En daarna ben ik rustig naar huis gelopen en ik voelde mij zo lekker ontspannen. Ik ga zo slapen, want ik ben aardig moe en voel mij gelukkig door dit moment.

Groetjes!

Stil-verdriet

Quote from: Marjan12 on May 22, 2017, 10:22 PM
Ik ben vanmiddag een stuk gaan lopen om mijn hoofd leeg te maken en het was heerlijk weer. Ik had een flesje water meegenomen en ik heb genoten van de wandeling. Onderweg heb ik een tijdje op een bankje gezetten en alles van mij aflaten geleiden. En daarna ben ik rustig naar huis gelopen en ik voelde mij zo lekker ontspannen. Ik ga zo slapen, want ik ben aardig moe en voel mij gelukkig door dit moment.

Groetjes!

Het zijn deze kleine dingen, die het doen. Je denkt dat je weinig hebt, maar je kan nog zoveel.

marco

Je moet proberen te genieten van alle kleine dingen.
Marco en Bianca

jan

Er komt gelukkig mooi weer aan, dus veel geniet momenten ;)
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Joost

Ik geniet nu van helemaal niets doen, normaal gesproken ben ik altijd bezig en heb talloze verplichtingen, maar nu even niet. En dit went best snel!