Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

gewoon

Ha BS is een enorme lap tekst die je geschreven hebt en laat zeker weten wat de waarde van mijn ogen nu zullen zijn, ben namelijk overtuigt van mijn ijkpunt dat bord aan de over zijde,  die hou ik al jaren in de gaten.

En wat ik het meest op pak is je verhaal over vocht in je ogen en flexibel zijn van je ogen van training zal ook sprake zijn, zit meer dan 600 uur achter het stuur per jaar.

Ben ooit goed ziek geweest, 7 jaar geleden en alles is weer als vanouds,  en nu mijn ogen die herstellen.

Hou je op de hoogte

flits

ik kan mijn wasgoed weer een keer buiten hangen iets wat ik de afgelopen 4 maanden niet heb kunnen doen vanwege het weer en mijn ramen zijn weer een keer gelapt
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

Wat zal het er lekker fris uitzien en ruiken, heerlijk flits!
Vind het altijd zo mooi om te zien  het wapperen van de was buiten, als je het binnen haalt dat het zo heerlijk fris ruikt.

Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Daar word ik ook altijd blij van wanneer je de was weer buiten kan hangen. Heerlijk, de was is niet alleen schoon maar ruikt o zo heerlijk fris....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Chrissie

Voor een opdracht moest ik foto's maken heel vaak gaan zulke foto's bij mij mis maar voor ongeveer twee weken terug is het wel gelukt dat ik een reiger die van de grond wil vliegen in het begin van zijn vlucht supermooi op de foto kan krijgen; meestal wordt het wazig. Nu hopen dat ik hem net zo geweldig uitgeprint kan krijgen dan ben ik apetrots!

flits

je wasgoed ruikt toch altijd anders als het buiten hangt

het is altijd moeilijk om foto's te maken van bewegende dingen des te leuker als het wel lukt
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

flits

het goede weer heeft me van het weekend zo goed gedaan dat ik 2 dagen achter elkaar ben gaan wandelen en mijn digitale camera mee genomen om foto's op de dijk bij de haven en in het park te maken er waren hier en daar nog mensen aan het  vissen ook was wel leuk om te zien

flits

ik heb van het weekend voor het eerst weer buiten gezeten in het zonnetje en uit de wind was het heerlijk en het is goed voor de vitamine d

Smile

Ja  het  was  een top weertje  dit weekend , heerlijk. Geniet  zoveel als je kunt,  het  stemt je  vrolijk en positief. Lekker wandelen , genieten van de  natuur  en vitamientjes  tanken , heerlijk! Komende week  zo n  zelfde weer in het vooruitzicht  dus  lekker  genieten . Groet , Smile  :)

flits

mischien niet echt budget maar ik ben gisteren naar de bioscoop geweest batman vs superman dawn of justice geweest de film begon om 15:45 en was om 18:25 klaar met 10 minuten pauze er tussen door voor de wc en eventueel drinken en snoeperijen te kopen

over een paar weken komt the huntsman winter war uit en daar wil ik ook naar toe

Chrissie

Vanavond heb ik de douche schoongemaakt, had mijn zoon zijn radio voor me aangezet draaiden ze zulk mooi muziek van Supertramp, Fleetwood Mac, en nog vele anderen ben toen ik de douche klaar had op zijn bed gaan liggen heb er heerlijk naar liggen luisteren.

flits

ondanks dat ik laat de wasmachine aangezet heb toch mijn wasgoed buiten gehangen en droog gekregen alleen mijn winterjas hangt nog buiten
vanmiddag een klein rondje gelopen en de eendjes gevoerd en even in het zonnetje een boek gelezen van mij mag er nog wel meer van dit soort dagen komen

flits

mischien niet echt budget maar ik ga zo naar de bioscoop the huntsman winters war

nooitmeer

Quote from: flits on Apr 09, 2016, 01:54 PM
mischien niet echt budget maar ik ga zo naar de bioscoop the huntsman winters war
Waarom niet binnen het budget? Je hebt toch alles onder controle. En waarom zou je dan niet eens wat leuks kunnen ondernemen?
Thuis zitten en kijken hoe de muurbloempjes groeien kan altijd nog.
zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!

Chrissie

Heel veel plezier flits geniet ervan!
:-*