Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Knibbel

Quote from: flits on Oct 18, 2015, 03:32 PM
ik heb van de week bij het verzorging tehuis bij ons in de buurt een hoop met rieten mandjes afgeleverd voor het bloemschikken ze doen daar alles op schaaltjes en bordjes ze konden wel wat anders gebruiken anders beland het uiteindelijk bij de vuilcontainer ik ben er vanaf en die mensen zijn er blij mee
Het zijn de kleine dingen die het hem doen, lieve Flits....
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Meelezertje

Het zal allemaal wel even moeten bezinken, maar bedenk: over 3 jaar..........................!!
Het zij jullie zo van harte gegund.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

flits

ik kan dinsdag middag om de reispapieren voor 27 november naar ahoy
het is 1 november en ik kan mijn wasgoed gewoon nog buitenhangen
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

Nu komt jou uitje naar de ahoy heel snel dichtbij het aftellen kan beginnen en dan heerlijk genieten flits!
Wat heerlijk dat je je wasgoed nog buiten kon hangen dat ruikt altijd  zo lekker fris als je het weer naar binnen haalt.
Bij ons was het heel mistig vandaag.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

Knibbel

Het vooruit kijken naar zo'n leuke dag is ook fijn.... die paar weekjes zijn zo om. Ben zelf nog nooit in de Ahoy geweest.

Ja, dat was lekker Flits, dat zonnetje gisteren. Ik heb gisteren de was  ook buiten opgehangen en.... vandaag kan het ook. Ik weet niet hoe het weer bij jou is, maar hier is strakblauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Nu nog even genieten van misschien de laatste zonnige herfstdagen...  :)
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

flits

hier was het ook een strak blauwe lucht gisteren vandaag was en is het een beetje mistig

ik heb het reclame paket van deze week binnen en zag dat er mcdonalds bonnen tussen zitten die geldig zijn tot 30 november dus mijn avond eten is al bepaald
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Chrissie

Vanmorgen in het zonnetje  heerlijk gefietst, in een andere woonplaats boodschappen gedaan terwijl de andere leden van het huis nog op één oor lagen.

's middags een flinke wandeling in het bos gemaakt tijdens de wandeling takken gezocht voor de kerstcadeaus die ik moet maken, dus vandaag weer aardig wat vitamines opgehaald.

Vanavond bij mijn vader geweest die kan ik een heel groot plezier doen door over zijn rug of arm te strelen.

gewoon

En dan iets echt heel kleins, om blij van te worden.

Zat een uur geleden met een lege wegwerp aansteker van BIC die de bak in kon....

En bedacht mij wat te doen tot ik realiseerde dat deze een elektrieke starter heeft en hield hem bij het gasfornuis waar geen stroom op staat en...... BINGO

Een tweede leven voor mijn aansteker kun je gewoon het gas mee aan steken terwijl die leeg is.

OF ik er blij van word ach,  het is goed voor een glimlach

Chrissie

Vanmiddag even geschaatst op straat heerlijk!.  Heel veel kinderen gingen sleeën en sommigen gingen schaatsen het was heel gezellige drukte.

burningspirit

Ha Gewoon, er is een uitdrukking die zegt: wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. 
Dat jij zo geniet van een aansteker die leeg is maar toch nog ergens goed voor is, dat spreekt boekdelen over jou! Vervolgens komt daar dan een echt leuk bedrag waarmee je dan even goede en mooie dingen voor jezelf kunt doen. Ook van mijn kant is het jou van harte gegund! Liefs van mij
Festina Lente Cauta Fac Omnia Mente
(=Haast je langzaam, doe alles met je verstand)

gewoon

Ha chrissie

Heb de beelden gezien op TV wat zijn er leuke beelden gemaakt met deze ijspret.

Ondanks de overlast, mooie plaatjes blij dat hij er toch even is de winter, we zitten in een tijd van klimaat veranderingen word niet alleen warmer maar ook natter.

Gemiste kans voor de elf steden tocht hadden ze niet gestrooid,  dan hadden we kunnen rijden.

Over de rijksweg !

Chrissie

Wat me deze dagen een glimlach op het gezicht bezorgde was de mooie complimenten die ik heb gekregen van de mensen waar ik de kranten bezorg.
Heb zulke mooie ,bedankt!, kaartjes gekregen, er waren mensen bij die gingen vroeg van bed af om me speciaal te bedanken dat ik de krant nog bracht met die gladheid.

Ik ben zelfs gisteravond door iemand van de krant ( hoofdredacteur) terug geroepen  had net de krant bij hem in de deur gedaan was al twee huizen verder toen hij me terug riep, dit was voor het weekblad één van die bladen daar werkte hij voor , als blijk van waardering  zijn mijn zoon en ik op de foto gezet dit artikel verschijnt volgende week.

Be

Fijn om zulke complimenten te krijgen!!

Jiske

Waar ik blij van wordt,

vers eigen gebakken witbrood waarvan de geur je tegemoetkomt s morgens (broodbakmachine met timer) en de dag van tevoren zelf Nutella maken van room, pure chokolade, melkchokolade, room en fijngehakte hazelnoten.

Je schreeuwt het uit, en als dan zoals deze week ook nog eens de chokaladecappucino op de reklame is, 2 dozen voor 3,50 euro, dan zit ik me toch een potje te genieten s morgens vroeg. LOL

Katniss

Elke keer weer als ik mijn dochter na een week weer in mijn armen sluit.

Verder een vriendin die dingen die zij 'gratis' krijgt opspaarde en aan mij gaf, omdat ik het beter kon gebruiken dat zij.
Problemen in het leven zijn gewoon uitdagingen voor het persoonlijk groeiproces.