Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

tuthola

Meelezertje

Iemand blij maken, maakt jezelf ook weer blij. Je hebt je hart op de goede plaats zitten.
Ben je zo sterk? Of is een diepvries niet zo heel erg zwaar?
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Chrissie

Het was zo'n koelkast model met lades erin die zijn niet zo zwaar.
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

gewoon

Ha is weer een mooie daad

Alhoewel als je die dag mag onderhandelen over je loonverhoging, kon dat opmerkelijk vlotten.

Als je baas uit het raam kijkt  :o  en je met een vrieskist naar het werk bent gekomen .

;D ;D ;D ;D

Sorry in koppertje

:)

Knibbel

Wat lief van jou Chrissie, jij bent er een uit duizenden....  :-*
“Nothing ever goes away until it teaches us what we need to know” Pema Chodron

Chrissie

Gisteravond bij mijn vader geweest, ik begrijp soms niet meer wat hij bedoeld (zijn spraak is anders geworden kan er niets meer van maken) heb gevraagd hem te wijzen in de hoop dat nog wat opleverd zodat we nog enigszins een beetje kunnen praten met elkaar, normaal  bleef hij altijd bij me maar dat is ook verleden tijd hij ziet me meer als een vreemde of als iemand van de verpleging zie het maar op die manier, vind het steeds moeilijker om er heen te gaan maar heel krom ben ook altijd weer blij als ik hem even weer gezien heb, maar ondanks dat gebeurde er iets leuks gisteren.

Was met hem een stuk gaan wandelen door de wijk  bij het thuisbrengen van mijn vader ben ik nog even wat blijven drinken dit hebben we gedaan op het binnenterras van de afdeling, we zijn nog even door de tuin gewandeld hij kan zich daar vast houden aan een reling, plots kwam er een vrouw achter ons aan ze hield ons in pakte mijn vader bij de hand en ze liepen gezamenlijk verder. ( als geliefden) zo mooi om te zien zo lief! Deze vrouw kon ik nog niet volgens mij woont ze er nog niet zolang.
Later gingen we onze thee opdrinken eerst zat ze heel netjes bij ons aan tafel niets aan de hand totdat ze ineens op ging staan mijn vader bij het hoofd pakte en hem een dikke kus vol op de mond gaf.

flits

van de week een hert gezien onderweg naar mijn werk toen we in het busje zaten hij rende nog goed door ook hij rende over het land van de boeren
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

jan

Dat is leuk flits, herten zie je niet zo vaak.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

flits

ik wou nog een foto maken met mijn mobiel maar ik was te laat
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

tonnie64

Weer een dingetje om blij van te worden

vandaag via de mail de jaarafrekening gehad van Essent en krijgen 37 euro terug, wordt ik helemaal blij van.

Chrissie

Kan me het helemaal voorstellen dat je daar je daar blij van wordt het is fantastisch nieuws , ik 'kuste' voor jaren terug gewoon de papierenafrekening of maakte een klein dansje zo blij was ik dan.

tonnie64

Hoi Chrissie, ik zag het op mijn foon en kuste de foon hahahahaah, geeft het gevoel dat we goed bezig zijn, mijn dag kan niet meer stuk ;D ;D

Meelezertje

Wat fijn voor je Tonnie. Dan zie je waar je het voor doet.  Zo zijn wij ook steeds per jaar wat teruggegaan in verbruik. En terugkrijgen is zo leuk.
Indien iemand echter van u in wijsheid tekort schiet, dan bidde hij God daarom, die aan allen geeft, eenvoudigweg en zonder verwijt. Jacobus in het jaar 45

Chrissie

Quotegeeft het gevoel dat we goed bezig zijn 

Je doet het niet alleen voor je gevoel goed maar je bent ook gewoon goed bezig Tonnie ben trots op je!