Kleine dingen om blij van te worden.

Started by Weegschaaltje, Apr 21, 2013, 05:08 PM

Previous topic - Next topic

Chrissie

Ik vind altijd de 'mislukten' taarten het lekkerste vooral als ze nog lekker warm zijn flits hmm lekker...
Sinds januari 2016 schuldenvrij.

jan

Ik vind het beslag ook lekker, ik krijg altijd de resten van het beslag. Dit vind ik lekker als de taart zelf. Gelukkig dat mijn vrouw, dit niet te vaak bakt, anders wordt veel te zwaar.
Jan (een Ex-schuldige)

"Leven met schulden is zwaar, je staat er mee op en je gaat er mee naar bed."

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

Chrissie

Inderdaad Jan het beslag is ook lekker, hier in huis is het ook altijd een 'strijd' van wie de beslagkom mag hebben. De rest geef ik altijd wat op een theelepel omdat ik niet zo vaak een taart maak.

Boeddha

Wat een mijlpaal, de jongste vandaag voor het eerst met de trein!
Ze heeft een lichte beperking en adhd en ik heb voor haar alles uitgeschreven welke stations ze voorbij rijdt en welk station ze moet uitstappen.
De hele reis (een uur met de trein) heeft ze mij op de hoogte gehouden welk station ze nu was.
Op de eindbestemming werd ze opgewacht door mijn partner waar ze een paar dagen verblijft. Ik heb helaas maar een paar dagen vrij in haar vakantie en vrijdag ga ik ook die kant op om nog een paar dagen vakantie te vieren.

Wat voel ik mij trots dat ze dit mooi geflikt heeft! (Loslaten is best lastig soms!)
Be strong, have faith!

tw50

Hoi Boeddha! Jee wat een spannende dag dan dus! Mijn zoon heeft ook adhd en trekken uit het autistisch spectrum. Hij wil wel graag eens wat verder alleen met de fiets vind hij. Ook ik vind dat nogal wat hoor... Wat fijn dat jouw jongste dat goed gedaan heeft!
"One thing I've learned about life is that if you really let go, it's just a joy ride" (Ricky Williams)

flits

het zal voor je jongste ook wel spannend zijn ik heb zelf ook een lichte beperking ik vond het de eerste keer met de trein dood eng maar alles ging goed
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

schulden vrij sinds 29 december 2016

Boeddha

Ze schreef mij halverwege dat ze het super leuk vond!

Zo mocht ze 2 weken geleden voor het eerst met de bus. Alles uitgelegd ook...behalve dat ze wel haar hand op moest steken als ze de bus zag...dus de bus reed haar voorbij.
Voor haar een les en ook voor ons :-)
Be strong, have faith!

tw50

jee ja wij vergeten soms ook voor ons logische stappen te melden hoor! Maar het is niet niks om een kind met een gebruiksaanwijzing groot te brengen! Het grootste compliment is altijd als hij zegt: pap, mam, ik ben zo blij dat jullie zo goed voor mij zorgen! Of een briefje of kaartje voor "de beste ouders van de wereld". Soms zou je ze gewoon opvreten  :)
"One thing I've learned about life is that if you really let go, it's just a joy ride" (Ricky Williams)

flits

ik heb een broek in de sale kunnen kopen bij miss etam voor â,¬20 en met het over gebleven geld wou ik eerst naar fast 7 ik ben toch maar niet gegaan en achteraf maar goed ook want er was een goede film op hbo 3 the escape plan waar ik naar heb zitten kijken bespaard me toch al weer geld voor een kaartje en drinken voor de bios zelf

ik mocht van mijn bewindvoerder van film 1 naar hbo film 1 heb ik eruit gegooid omdat ik er nooit naar kijk hbo zijn in het weekend regelmatig goede films op waar ik naar kijk en kost net zoveel als film 1

ik mocht van mijn bewindvoerder van mijn plus account naar premium account van internet

ik heb â,¬150 terug gekregen van de delta en mijn maandbedrag is â,¬5,00 naar beneden gesteld voor komend jaar nog beter mijn best doen krijg ik volgend jaar weer terug en gaat mijn maandbedrag nog verder omlaag
Remember life is not just about surviving the storm...It's about learning to dance in the rain even when things are pouring down around you!

Chrissie

Wat een fijne berichten flits! heerlijke ontspannend even naar de film.

Hier hebben wij het heel erg van het fietsen. Gisteren nadat we bij mijn schoonmoeder voor moederdag waren geweest, dochter was met een nichtje mee naar huis gegaan heeft daar de hele middag gespeeld, zijn wij (man, zoon en ik zelf) een stuk wezen fietsen 45 km heerlijk door de bossen.

Tegen het einde hebben mijn zoon en ik even tegen elkaar geraced kijken wie het snelste was. Onze zoon heeft gewonnen dus die was hartstikke trots. Yes Yes riep hij ik heb mijn eigen record verbroken!

flits

over een paar weken als ik mijn vakantie geld binnen heb wou ik gaan kijken voor een tablet of ipad ik wou er alleen niet te veel aan uitgeven ik zat zelf te denken aan rond de â,¬200,- vind ik meer als genoeg eigenlijk en van wat er over blijft kan ik altijd nog naar de film

Dick

Flits, je kan het maar één keer uitgeven en voor â,¬200 kun je aardige tablet kopen, helaas geen iPad. Je moet wel uitzoeken wat de beste koop is en misschien als je een paar maanden langer wacht en spaart, kun je een iPad kopen.
Mvgr

Dick

Moderator Schulden-vrij.info

jan

Quote from: Chrissie on Apr 29, 2015, 07:52 AM
Inderdaad Jan het beslag is ook lekker, hier in huis is het ook altijd een 'strijd' van wie de beslagkom mag hebben. De rest geef ik altijd wat op een theelepel omdat ik niet zo vaak een taart maak.

De zomer komt er aan, dus ik mag niet zoveel beslag meer eten. Ik wordt gestraft voor alles wat lekker is >:(
Jan (een Ex-schuldige)

Ik ben een christen en lid van de meest christelijke partij van Nederland (De SP !!!)

Moderator

jan

Quote from: Chrissie on May 11, 2015, 07:45 AM
Wat een fijne berichten flits! heerlijke ontspannend even naar de film.

Hier hebben wij het heel erg van het fietsen. Gisteren nadat we bij mijn schoonmoeder voor moederdag waren geweest, dochter was met een nichtje mee naar huis gegaan heeft daar de hele middag gespeeld, zijn wij (man, zoon en ik zelf) een stuk wezen fietsen 45 km heerlijk door de bossen.

Tegen het einde hebben mijn zoon en ik even tegen elkaar geraced kijken wie het snelste was. Onze zoon heeft gewonnen dus die was hartstikke trots. Yes Yes riep hij ik heb mijn eigen record verbroken!

Dit is echt genieten en het kost niets en je voelt er je gelukkig door. Vandaag heerlijk door het natuurpark gelopen, niet 's middag's maar 's morgens voor het warm werd. Heerlijk koffie en thee (+ appelvlap van de lidl ) gedronken met vrouw.

Jan (een Ex-schuldige)

Moderator

Marjan12

Ik probeer ook te genieten van het mooie weer, lekker in de tuin zitten, met een goed boek uit de bibliotheek. Na een hele dag in de tuin en stukje wandelen kan ik heerlijk slapen.